Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

ال جی x400 گوشی مشابه k10 در کره جنوبی رونمایی شد

کمپانی ال جی در کره جنوبی اقدام به رونمایی از گوشی هوشمند و مقرون به صرفه خود یعنی ال جی x400 کرده است  که گفته می شود این گوشی  نسخه مشابه ال جی k10 بوده و قرار است اینبار در کره جنوبی و با نام x400 روانه بازار شود.

ال جی x400  از نظر مشخصات سخت افزاری هیچ گونه تفاوتی با k10 ندارد اما باید گفت که تنها وجه تمایز و البته برتری ال جی x400 نسبت به k10 در فناوری HD DMB است که با استفاده این فناوری کاربران می توانند کانال های تلویزیونی را از طریق گوشی دریافت کنند .

در سمت راست گوشی دکمه پاور قرار داشته و دکمه های ولوم نیز در سمت چپ طراحی شده اند  . صفحه نمایشگر گوشی x400 ال جی ۵٫۳ اینچی بوده و دارای کیفیت تصویری با رزولوشن  ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می باشد  شیشه این نمایشگر نیز  ۲٫۵ بعدی است که برای یک گوشی میان رده ویژگی جذابی به شمار می آید .

کمپانی ال جی در این گوشی جدید خود از تراشه MT6750 که ساخت شرکت مدیا تک است ، استفاده نموده ، باید بدانید که بر روی این تراشه نیز از پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتزی استفاده شده  .

ال جی x400

از دیگر مشخصات فنی  ال جی x400 می توان به ۲ گیگابایت حافظه رم اجرایی و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی اشاره کرد. باتری این گوشی همانند  k10 قابلیت جداسازی داشته و دارای ظرفیت ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعت است.دوربین اصلی ال جی x400 نیز با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن با کیفیت  ۵ مگاپیکسل دقیقا مشابه k10 ارائه شده است .در پشت این گوشی از یک سنسور اثر انگشت استفاده شده که در زیر این سنسور لوگوی ال جی را می توان مشاهده نمود.

این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا بوده و از  ۴G LTE نیز پشتیبانی می کند ال جی قصد دارد x400 را به  قیمت ۲۸۰ دلار به بازار کره جنوبی عرضه کند اما هنوز زمان مشخصی برای عرضه آن اعلام نکرده .

منبع : androidheadlines

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا