گوناگون

امام جمعه کلاچای: توسعه متوازن در گرو وفاق و همدلی مردم و مسوولان است

81225205 5802297

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسن لطیفیˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای افزود: کلاچای و واجارگاه از ظرفیت های فوق العاده ای در امر توسعه همه جانبه برخوردارند و تحقق این مهم، در گرو وفاق و همدلی همه مردم و مسوولان است.

وی این مناطق را از جمله مناطق کمترتوسعه یافته و کمتر برخوردار از امکانات ذکر و بیان کرد: اگر می خواهیم جوانان و نوجوانان خود را حفظ کنیم و نگذاریم در دام اعتیاد و دیگر ناهنجاری ها بیفتند، باید امکانات لازم و اولیه را برای آنها فراهم کنیم.

وی در ادامه ضرورت احداث یک استخر عمومی و نیز احداث اماکن تفریحی و گردشگری را در منطقه یادآور شد و از مسوولان خواست در تحقق این طرح ها بکوشند.

امام جمعه کلاچای در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای محقق شدن شعار سال باید فضای اقتصادی و فرهنگی را با دید باز و روشن بینانه ببینیم، گفت: این امر مستلزم آن است که در این زمینه عزم خود را جزم کرده و تمام توان خویش را برای تحقق آنها به کار گیریم.

وی بیان داشت: رونق اقتصادی و گردشگری در منطقه زمینه را برای رفاه عمومی شهروندان فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام لطیفی در خاتمه سخنانش به تحولات منطقه بویژه در عراق اشاره کرد و با بیان اینکه مرجعیت دینی نقش تاثیرگذار در آگاهی بخشی مردم از ترفند دشمنان داشته، گفت: مردم عراق بی تردید با پشتوانه مرجعیت دینی شیعه از این بحران به سلامت عبور خواهد کرد و دشمنان ملت عراق نخواهند توانست به اهداف شوم خود در تجزیه این کشور دست یابند.

بخش کلاچای از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان واقع است.ک/2

7290/695

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا