Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرعمومیماشين

امنیت و رفاه کامیون های جدید ولوو با سیستم ناوبری جدید این کمپانی

شرکت ولوو قصد دارد با استفاده از فناوری های موجود در خودروهای سواری ایمنی  و رفاه رانندگان کامیون های خود را افزایش دهد . در حقیقت کامیون های جدید ولوو به زودی به ویژگی‌ های رفاهی در خودرو های سواری مجهز خواهد شد  . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

کامیون های جدید ولوو از این پس با استفاده از فناوری های نوین ایمنی و رفاه بیشتری برای رانندگان خواهند داشت . شرکت ولوو در کامیون جدید خود از یک سیستم یکپارچه‌ جدید استفاده کرده است که قابلیت کنترل از طریق صفحه‌ نمایش لمسی، کنترلرهای صدا و دکمه‌ های روی فرمان دارد.

کامیون های جدید ولوو دارای سیستم ناوبری بسیار مدرنی بوده و به راننده اجازه می دهد تا مختصات محل مورد نظر خود را روی نمایشگر مشاهده کند . همچنین راننده می تواند از طریق سیستم مدیریت ناوگان پیام های داخلی را نیز دریافت کرده و به اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از طرف مدیریت دسترسی داشته باشد .از سوی دیگر این سیستم جدید بصورت هوشمند در هر لحظه پیام هایی مرتبط با عملکرد رانندگی و یا صرفه‌ جویی در مصرف سوخت را برای راننده و همچنین مدیران واحد حمل و نقل ارسال خواهد کرد که این اطلاعات می توانند برای پیشرفت کاری راننده و شرکت بسیار مفید واقع شوند .

آندرس ادنهولم، مدیر ارشد پروژه در بخش کامیون‌ ولوو، در این خصوص گفت :

این سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید به رانندگان امکان شخصی‌ سازی فضای کار می‌ دهد. این فناوری در مجموع سبب خلق یک تجربه‌ رانندگی ایمن‌ تر و لذت‌ بخش خواهد شد. با این شخصی‌ سازی، راننده احساس راحتی بیشتری دارد و در مسافت‌ های طولانی‌ تر، فضای خانه بیشتر برای او تداعی می‌ شود.

اما جالب است بدانید رانندگان این کامیون‌ های جدید ولوو از این پس می‌ توانند به سرویس‌ های پخش موسیقی آنلاین همچون اسپاتیفای، دیزر و تیون‌ این دسترسی داشته باشند و از رادیوی دیجیتال این سیستم لذت ببرند. روی فرمان کامیون های جدید ولوو دکمه هایی تعبیه شده که راننده با استفاده از آنها می تواند به تماس های تلفنی پاسخ دهد و یا سیستم پخش موسیقی را بصورت کامل کنترل کند در این صورت زمان اتلاف شده برای انجام چنین کار هایی به حداقل خواهد رسید .

شرکت ولوو مدتیست که روی بخش کامیون های خود تمرکز ویژه ای کرده است این شرکت در سال ۲۰۱۴ با ساخت یک جعبه‌ دنده‌ دو کلاچه مصرف سوخت را تا حد زیادی کاهش داد و البته با همین جعبه دنده توانست ۷۵۰ تن بار را از حالت سکون به حرکت در بیاورد .

بد نیست بدانید شرکت ولوو در سال ۱۹۲۴ با مشارکت مدیر ارشد مالی شرکت اس‌کااف؛ اسار گابریلسن و یکی از مهندسان ارشد این شرکت بنام؛ گوستاو لارسون، به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از گروه اس‌کااف راه‌اندازی شد. هدف از تأسیس این شرکت، ساخت خودروهایی بود که در مقابل سرمای هوای فرانسه مقاومت داشته باشند و برای جاده‌های یخ‌زده و ناهموار این کشور بهینه شده باشند.شرکت ولوو در نهایت در سال ۱۹۲۷ به عنوان یک شرکت خودروسازی، در شهر فلورانس فرانسه آغاز به کار کرد. این شرکت در آغاز شاخه‌ای از شرکت بلبرینگ‌سازی اس‌کااف به‌شمار بود که در سال ۱۹۳۵ در پی ورود ولوو به بازار بورس اوراق بهادار سوئد، اس‌کااف سهام خود در این شرکت را واگذار نمود.

باهم در میهن پست تصاویری از سیستم ناوبری کامیون های جدید ولوو را تماشا خواهیم کرد .

منبع : newatlas

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا