گوناگون

اميدواريم افشارزاده مديرعاملي استقلال را بپذيرد

 محمود گودرزي در حاشيه مراسم تجليل از سرمربيان در خصوص حضور جانبازان و معلولان اظهار داشت: اين افراد نماد اخلاق و ايثار هستند. در واقع آنها شهيدان زنده هستند که مهم‌ترين چيزي که با مشاهده آنها به فکرمان مي‌رسد ايثار و جوانمردي است. حضور آنها در عرصه‌هاي مختلف ورزشي قابل قبول است و اميدواريم در آينده شاهد موفقيت‌هاي روزافزون آنها باشيم.

به گزارش فارس، وي در مورد برگزاري مراسم تجليل از سرمربيان استان‌هاي مختلف يادآور شد: همه جوان هستند و در رده پايه کار مي‌کنند. اصلي‌ترين زحمت فوتبال بر عهده آنهاست و افراد گمنامي هستند که ديده نمي‌شوند. بايد اين مراسم تقدير و تجليل از آنها برگزار شود و تداوم هم داشته باشد.

وزير ورزش و جوانان در خصوص شرايط تيم ملي و آماده‌سازي اين تيم براي حضور در جام جهاني تاکيد کرد: اميدواريم در اردوي دوم هماهنگي بيشتر شود و مشکلات برطرف شود. فدراسيون هم نظارت دقيق‌تري بر اين مسائل داشته باشد و امکانات و تمهيدات لازم چيده شده است تا تيم ملي بتواند در اين مسابقات نتيجه لازم را به دست آورد.

وي در مورد اينکه چه پيش‌بيني از نتيجه تيم ملي در جام جهاني مي‌کند، گفت: اميدواريم بازيکنان تمام تلاش خود را انجام دهند فارغ از نتيجه تلاش و زحمت بازيکنان مهم است. بايد بعضي مسائل را قبول کنيم. بلندپروازي هم درست نيست. اميدوارم بازيکنان عملکردي در خور شأن ايران داشته باشند.

وزير ورزش و جوانان در مورد اينکه هيأت مديره باشگاه استقلال چه زماني معرفي مي‌شود، تاکيد کرد: تيمي در حال بررسي اين موضوع است و به زودي اين افراد معرفي خواهند شد.

وي در پاسخ به سؤال فارس مبني بر اينکه افشارزاده گزينه اصلي براي مديرعاملي استقلال است، گفت: صحبت‌هايي صورت گرفته و اميدواريم او اين مسئوليت را بپذيرد. البته گزينه‌هاي ديگري هم وجود دارد.

وزير ورزش و جوانان در مورد مشکلاتي که سرمربي و بازيکنان تيم ملي در خصوص لباس‌ها اعلام کرده‌اند، گفت: لباس‌هاي تيم ملي مشکلي ندارند بلکه مشکل سرمربي تيم ملي است. اميدوارم با صحبت‌هايي که صورت مي‌گيرد تجديد نظر حاصل شود. لباس‌هاي خوبي در اختيار تيم ملي قرار دارد و اميدواريم اين مسئله که مطرح شده را فدراسيون با صحبت‌هايي که با سرمربي انجام مي‌دهد برطرف کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا