گوناگون

انتظار شکست از ایران را داشتم/ بالاجبار به بازیکنانم استراحت دادم

به گزارش خبرگزاری مهر، مائورو بروتو بعد از شکست 3 بر یک تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری گفت: با نگاهی متفاوت با بازی قبل وارد مسابقه شدیم. از اینکه توانستیم متفاوت با بازی قبل بازی کنیم، خوشحالم اما به نتیجه خوبی نرسیدیم.

وی تصریح کرد: انتظار داشتم با این نتایج از ایران شکست بخوریم زیرا ایران یکی از تیم های سطح اول والیبال جهان محسوب می شود. ایران در دفاع عملکرد بهتری داشت و به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با بیان اینکه برخی بازیکنان ما خیلی دیر به تمرینات تیم ملی اضافه شدند، خاطر نشان کرد: من مجبور بودم به این بازیکنان استراحت بدهم تا در مسابقات مرحله نهایی همه بازیکنان آماده باشند. این به این معنا نیست که برخی از بازیکنان در تیم اصلی ما باشند یا در تیم دوم ایتالیا.

وی عنوان کرد: خیلی از بازیکنان ایران در سطحی هستند که می توانند در لیگ ایتالیا بازی کنند. اگر آنها بخواهند که در تیم های ایتالیایی بازی کنند راه برایشان باز است.

بروتو تاکید کرد: برای اولین بار به ایران آمده ام. از میزبانی و امکاناتی که در ایران وجود داشت تشکر می کنم. البته با توجه به قدرت والیبال ایران احتمال زیادی دارد که دوباره به ایران بیایم و خوشحالم که در این کشور حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا