گوناگون

انتقاد از طولانی شدن زمان مطالعه سد لاستیکی محمودآباد/ استاندار مازندران رفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید فیاضی عصر شنبه در شورای اداری محمودآباد افزود: مسئولان آب منطقه گزارش دهند که تاکنون برای رفع مشکل آب محمودآباد چه اقداماتی انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه های گردشگری، صنعت، درمان، کشاورزی و … مشکلات زیادی داریم، بیان داشت: کارها در شهرستان در سایه تعامل قابل پیگیری است و امیدواریم با همدلی به نتیجه برسیم.

وی با اشاره به وقایع روز کشور گفت: نیاز امروز کشور به وحدت بوده و در سایه وحدت می توانیم به پیروزی برسیم و تلاش دشمنان را برای جدایی خنثی کنیم.

فیاضی از اختصاص مبلغ سه هزار میلیاد تومان در سال گذشته برای بخش کشاورزی خبر داد و افزود: موضوع آب اصل اول کشاورزی است و ما در سال 92 این مبلغ ر ادر مجلس برای این بخش کنار گذاشتیم.

وی با انتقاد از دریافت آب بها گفت: آبی به کشاورزان داده نشد و بر چه اساسی آب بهاء دریافت می شود.

استاندار رفتنی نیست

فیاضی با اشاره به شایعاتی درباره تغییر استاندار گفت: استاندار فرد بسیار متدین، متخلص به اخلاق است و رفتنی نیست و بیان این موضوعات سبب تضعیف می شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه محمود آباد از شهرهای هم ردیف خود عقب است گفت: خوشبختانه فرزانه فرزند این شهر بوده و مشکلات را بخوبی می شناسد.

وی عنوان کرد: زیرساختهای راه شهرستان مشکل دارد و در زمینه دریا نیز باید بفکر باشیم تا سواحل محل آرامش باشد و دریا به قتلگاه تبدیل نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا