گوناگون

انعقاد 1100 تفاهم‌نامه در همایش فرصت‌های برد‌ برد ‌استان البرز

استاندار البرز از انعقاد هزار و 100 تفاهم نامه در فرصت‌های برد – برد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، سید طاهر طاهری، در نشست مطبوعاتی صبح امروز (22 اردیبهشت)، خود که با هدف معرفی دستاوردهای همایش برد برد برگزار شد، اظهارکرد: فرصت سرمایه‌گذاری برد – برد زمینه‌ای برای شناسایی سرمایه گذاران البرزی و گامی در راستای توسعه همه جانبه استان است .

وی افزود: با پایان مهلت فراخوان برد برد بیش از دو هزار و 100 طرح با حجم سرمایه گذاری 15 هزار میلیارد به استانداری البرز ارائه شد.

طاهری خاطرنشان کرد: فرصت سرمایه گذاری برد – برد محقق کننده حماسه اقتصادی و تجلی اقتصاد مقاومتی در استان البرز است‌.

وی ادامه داد: استان البرز با برگزاری همایش برد – برد نشان داد که با تمام توان تلاش دارد که منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار امسال را محقق سازد‌.

استاندار البرز یادآورشد: اجرای طرح‌های اقتصادی در استان البرز به دلیل مقاربت با تهران با مشکلات خاصی همراه است، اما فرصت سرمایه گذاری برد -برد نشان داد که مسئولین و مردم هیچ واهمه‌ای در خصوص مشکلات ندارند و با جرات در مسیر شکوفایی استان گام برمی‌دارند‌.

وی گفت: با اجرای طرح‌های ارائه شده در فرصت برد – برد نه تنها خون تازه‌ای به رگ اقتصاد البرز تزریق می‌شود، بلکه بسیاری از مشکلات پایتخت‌نشینان از جمله بیکاری نیز مرتفع می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: بدون شک پیگیری تیم اقتصادی دولت در موفقیت این طرح بزرگ اقتصادی تاثیر بسزایی خواهد داشت و امیدواریم این حمایت تا اجرایی شدن همه طرح‌های ارائه شده ادامه داشته باشد‌.

طاهری افزود: مدیران بخش‌های مختلف استان موظف هستند که با همه توان سرمایه گذاران را برای دریافت مجوز و اجرای طرح‌های ارائه شده یاری رسانند‌.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی برعلت عدم حضور نمایندگان مردم البرز در خانه ملت در همایش برد –برد، گفت: هرچند نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در این همایش بزرگ شرکت نداشتند، اما این موضوع دلیلی برای عدم حمایت آنها از این طرح نیست‌.

استاندار البرزادامه داد: همه نمایندگان استان به صورت رسمی در جلسات مربوط به این طرح دعوت و از جزئیات آن مطلع هستند‌.

وی در پایان گفت: برای برگزاری این همایش از همه نمایندگان به صورت رسمی دعوت شد، ولی متاسفانه آنها به دلایلی در این همایش شرکت نکردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا