گوناگون

انهدام شبکه تهيه و توزيع هروئين

با کشف محموله سنگين هروئين در خراسان رضوي اعضاي اصلي شبکه تهيه و توزيع موادمخدر که در پنج استان کشور فعاليت مي‌کردند دستگير شدند.

 به گزارش مردم سالاری، فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي صبح ديروز در جمع خبرنگاران در نيشابور در تشريح عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر و کشف محموله سنگين هروئين در شهرستان نيشابور اظهار کرد: تيم اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر با ردزني‌هاي گسترده و نفوذ در باندهاي قاچاق مواد افيوني به سرنخ‌هايي از فعاليت گسترده شبکه تهيه و توزيع هروئين در پنج استان کشور دست يافتند.

 سردار سرتيپ بهمن اميري‌مقدم افزود: تحقيقات پليسي حاکي از آن بود که اعضاي شبکه به صورت پيچيده و سازماندهي شده اقدام به قاچاق مواد افيوني از استان‌هاي فارس، سيستان و بلوچستان و کرمان به خراسان و استان‌هاي شمالي کشور مي‌کنند.

 در اين عمليات خودروي کاميون حامل مواد مخدر و خودروي پژو که به عنوان راه پاک‌کن حرکت مي‌کرد توقيف و سه تن از اعضاي اصلي شبکه قبل از آن که فرصتي براي عکس‌العملي در برابر پليس داشته باشند، دستگير شدند.

وي با اشاره به اين مطلب که در بازرسي از خودروي کاميون 229 کيلو و 390 گرم مواد مخدر از نوع هروئين و يکصد کيلوگرم ترياک کشف شده است، گفت: يکي از گردانندگان شبکه قاچاق مواد افيوني نيز در شمال کشور شناسايي شد. لذا مأموران انتظامي با اخذ نيابت قضايي به شهرستان گرگان عزيمت و اين متهم را دستگير کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا