گوناگون

انهدام 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام 50 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان در شش ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه سمنان، سردار محمدرضا میرزایی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: در مدت شش ماهه اول امسال بالغ بر 1035 کیلو انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و در این رابطه نیز تعداد 1500 نفر نیز دستگیر شدند.

وی همچنین از رشد 150 درصدی کشف انواع مواد مخدر در سطح استان نسبت به مدت مشابه خبر داد و گفت: این میزان رشد به این معنا نیست که تهیه و توزیع نیز به این میزان افزایش یافته چراکه قاچاقچیان در حین عبور از محورهای مواصلاتی استان در دام پلیس گرفتار می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ریشه همه جرائم مواد مخدر است، تصریح کرد: در این راستا در فرماندهی انتظامی استان طی مدت شش ماهه ابتدای سال بالغ بر 536 طرح برای مبارزه با این بلای خانمانسوز، کنترل محورها، پاکسازی مناطق آلوده و… صورت گرفته است.

این مسئول انتظامی همچنین از کشف 156 کیلو مرفین طی چند روز گذشته با همکاری فرماندهی انتظامی استان تهران خبر داد و گفت: در این راستا نیز چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کاهش 19 درصدی تصادف های منجربه فوت در استان

میرزایی همچنین گفت: طی شش ماه گذشته میزان تصادفات منجر به فوت در محورهای درون شهری و برون شهری استان 19 درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش 25 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای درون شهری استان طی شش ماهه ابتدای سال خبر داد و گفت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته 20 نفر بوده و امسال پنج نفر کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در تصادفات برون شهری نیز امسال بالغ بر 139 نفر فوت شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که این آمار 170 نفر بود کاهش 18 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا