گوناگون

اوزيل: قهرماني در برزيل به آلمان خواهد رسيد

تيم ملي فوتبال آلمان در جام جهاني با تيم‌هاي پرتغال، آمريکا و غنا همگروه است. ژرمن‌ها با هدايت يوآخيم لوو، از شانس‌هاي اصلي قهرماني به شمار مي‌آيند.

مسوت اوزيل، ستاره تيم ملي فوتبال آلمان معتقد است که اين تيم قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل را به دست خواهد آورد. به گزارش ايسنا، اوزيل در گفت‌و‌گويي که با خبرگزاري “DPA “آلمان داشت، گفت: براي دوم شدن به برزيل نمي‌رويم. هدف ما تنها قهرماني است. تا الان هيچ تيم اروپايي نتوانسته است در آمريکاي جنوبي جام قهرماني را بالاي سر ببرد. ما مي‌خواهيم اين رکورد را بشکنيم و در برزيل به قهرماني برسيم. البته بايد اعتراف کنم که کار بسيار سختي پيش‌رو داريم، ولي اگر خوش شانس باشيم مي‌توانيم به قهرماني برسيم.

اوزيل شش هفته‌اي است که به خاطر آسيب ديدگي‌ به ميدان نرفته است. با اين حال يوآخيم لوو او در فهرست نهايي ژرمن‌ها براي حضور در برزيل قرار داد. اوزيل گفت: از اين که سرمربي تيم به من اعتماد کرد بسيار خوشحالم. تمام تلاش خود را مي‌کنم تا هر چه زودتر به مرز آمادگي کامل برسم و بتوانم انتظارات مربي و مردم کشورم را برآورده کنم.

تيم ملي فوتبال آلمان در نخستين ديدار خود بايد به مصاف پرتغال برود؛ تيمي که کريستيانو رونالدو، بهترين بازيکن فوتبال جهان را در اختيار دارد. اوزيل معتقد است که بايد او و هم تيمي‌هايش در تمام بازي‌ها با تمرکز کامل به ميدان برود و هيچ حريفي را دست کم نگيرند. او گفت: هدف ما قهرماني است. براي رسيدن به اين هدف نهايت تلاش خود را خواهيم کرد. به خوبي مي‌دانيم براي پيروز شدن بايد تا آخرين لحظه بجنگيم، چرا که تيم‌هاي ضعيف‌تر گاهي اوقات برابر تيم‌هاي قوي‌تر شگفتي‌ساز ظاهر مي‌شوند. ما بايد تا آخرين ثانيه تمرکز داشته باشيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا