Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی برای علاقه مندان به کوهنوردی

امروزه استفاده از تکنولوژی در همه ورزش ها کاملا فراگیر شده است . امروز ما لیستی از برترین اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی که برای علاقمندان به این ورزش کاملا ضروری محسوب می شود را به شما معرفی خواهیم کرد . در ادامه با میهن پست همراه شوید.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی برای علاقه مندان به کوهنوردی که در این لیست جهت معرفی به شما کاربران عزیز آماده کرده ایم ، حتما برای کوهنوردان حرفه ای و یا افراد علاقه مند به این ورزش بسیار کار آمد هستند پیشنهاد می کنیم این نرم افزار ها را از دست ندهید .

AVANET : این نرم افزار را شاید بتوان کاربردی ترین اپ این لیست نام نهاد. این برنامه ی رایگان مخصوص سیستم عامل آی او اس بوده و برای کوهنوردان حرفه ای طراحی شده است. می توانید تمام اطلاعات هواشناسی مورد نیاز خود از جمله زمان بارش برف، پیش بینی هوا و همچنین احتمال وقوع ناگهانی بهمن را از طریق این اپ به دست بیاورید. در واقع می توان گفت که برای حفظ سلامتی تمام کوهنوردان برنامه ای بسیار ضروری است.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی

SPYGLASS : این اپ نیز همانند مورد قبلی بر دستگاه های آی او اس قابل اجرا است اما رایگان نبوده و برای استفاده از آن باید ۳.۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید. با این حال SPYGLASS اپی با کیفیت است و می تواند اطلاعات مختلف و همچنین مفیدی را در اختیار کاربر قرار دهد. امکان ردیابی موقعیت جغرافیایی از طریق ستاره ها هم وجود خواهد داشت.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن SPYGLASS

TRAIL TRACKER GPS : این برنامه رایگان و مخصوص سیستم عامل آی او اس بوده اما برای دسترسی به امکانات کامل آن باید یک خرید درون برنامه ای به مبلغ ۱.۹۹ دلار انجام دهید. این اپ را می توان یکی از بهترین و دقیق ترین برنامه های ردیاب به شمار آورد. می توانید طول و عرض جغرافیایی داده های مد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و حتی آن ها را با دیگر دوستان کوهنورد خود به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن TRAIL TRACKER GPS

MAPMYHIKE GPS HIKING : مورد بعدی این لیست اپ از برترین نرم افزار های کوهنوردی  MAPMYHIKE GPS HIKING است که به صورت رایگان بر دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل اجرا خواهد بود. توسط این برنامه می توانید طول مسیر های کوهنوردی خود را پیگیری کرده و با کنترل حجم وعده های غذایی مصرفی، وزن کم کنید. برای استفاده از برنامه های آموزشی شخصی و یا بررسی وضعیت ضربان قلب، باید سالیانه ۲۹.۹۹ دلار هزینه پرداخت کنید.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن MAPMYHIKE GPS HIKING

MAPS 3D PRO : این نرم افزار به قیمت ۲.۹۹ دلار برای سیستم عامل آی او اس قابل دانلود است. کوهنوردان حرفه ای توسط این اپ قادر به تفسیر نقشه های توپوگرافی خواهند بود. تمامی ویژگی های زمین مانند تپه ها، پستی ها و بلندی و همچنین مسیر های پیاده روی را می توان از طریق برنامه ردیابی کرده و با اطلاعات بیشتری به کوهنوردی در کوه مورد نظر پرداخت. قابلیت ذخیره سازی نقشه ها به صورت آفلاین و به اشتراک گذاری آن ها نیز وجود دارد. در نهایت هر کاربر می تواند سفر خود را با مختصات دقیق و داده های کامل ثبت کرده و در حافظه ی برنامه نگه داری کند.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن MAPS 3D PRO

FIRST AID BY RED CROSS : این اپ که یکی از برترین نرم افزار های کوهنوردی برای سیستم عامل اندروید و آی او اس به صورت رایگان قابل دسترسی است. برنامه موبایلی رسمی سازمان صلیب سرخ به منظور یاری رسانی در مواقع ضروری طراحی شده است. در این اپ می توانید سریعا به اطلاعات مربوط به کمک های اولیه دسترسی پیدا کنید. ویدئو ها، نمودار ها و آزمون های گام به گام متعددی در راستای آماده سازی کاربران برای انجام کمک های اولیه در مواقع اضطراری در نظر گرفته شده اند.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن FIRST AID BY RED CROSS

PEAKFINDER : برنامه ای به قیمت ۳.۹۹ دلار است که می توان آن را روی دستگاه های اندرویدی و آی او اس نصب کرد. این اپ همانند برنامه های نجوم و ستاره شناسی، نام تمام کوه های موجود را به شما آموزش می دهد. برای این کار تنها کافیست از کوهستان پیش روی خود عکس بگیرید! از طرفی دیگر برای استفاده از اطلاعات برنامه لازم نیست حتما آنلاین باشید که این ویژگی نیز خود بر محبوبیت بیشتر اپ افزوده است.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن PEAKFINDER

ALLTRAILS : این اپ به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید قابل دانلود خواهد بود و یکی از محبوب ترین برنامه های موبایلی مخصوص کوهنوردان به شمار می رود.

اپلیکیشن هایی جالب و کاربردی
اپلیکیشن ALLTRAILS

کوهنوردان حرفه ای اغلب زیاد سفر می کنند. اگر شما نیز از این دست افراد هستید و قصد سفر به هیجان انگیز ترین کوه های دنیا را دارید، ALLTRAILS با بیش از ۵۰۰۰۰ نقشه از کوهستان های کانادا و دیگر نقاط جهان، ابزار مناسبی برای کمک رسانی خواهد بود. اپ کاملا رایگان است اما با پرداخت ۵۰ دلار سالیانه می توانید عضو بخش نقشه های نشنال جئوگرافیک هم بشوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا