Mihanpostپیشنهاد سردبیركودكانموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

برترین بازی های اندرویدی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده اند

حالا در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ هستیم و باید بدانید که در این مدت که از سال جدید گذشته بازی های جذابی در اندروید ساخته شده اند . در ادامه برترین بازی های اندرویدی در این سه ماهه را که حتما باید آنها را بازی کنید بررسی خواهیم کرد . در ادامه با میهن پست همراه شوید .

برترین بازی های اندرویدی که در این لیست برای شما آماده کرده ایم همگی از طریق گوگل پلی در دسترس هستند اما بعضی از آن ها فروشی بوده و از یک تا ۵ دلار قیمت دارند . پیشنهاد می کنم اگر از علاقمندان به بازی های اندرویدی هستید هیچ کدام از بازی های این لیست را از دست ندهید .

برترین بازی های اندرویدی

CrashLands : این بازی با اینکه در سال گذشته منتشر شد؛ اما همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندروید شناخته می‌شود. داستان بازی از این قرار است که بیگانگان مردم سرزمینتان را تهدید می‌کنند و حال وظیفه شماست که وارد قلمروهایشان شوید و یک بار برای همیشه این تهدید را از بین ببرید. این بازی که با قیمت ۴٫۹۹ دلار  در فروشگاه گوگل پلی برای فروش در دسترس است؛ قابلیت‌های بسیاری را به دوش می‌کشد. البته لازم به ذکر است که شخصیت منفی داستان یک راننده کامیون کهکشنی است که توسط یک بیگانه هدایت می‌شود و از خط خارج شده و شما باید رد آن را بگیرید و تا قبل از اینکه شما و سیارتان نابود شود به سیاره‌های ناشناخته سفر کنید.. مطمئن باشید این بازی نیز حوصله شما را سر نخواهد برد. همچنین در این بازی فروشگاهی وجود دارد که با خرید از آن می‌توانید به بازی سرعت بدهید و راحت‌ تر به مبارزه بپردازید.

دانلود بازی با قیمت ۴٫۹۹ دلار

برترین بازی های اندرویدی

Sky Force Reloaded: ابتدا در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. نسخه جدید این عنوان که چند روز از عرضه آن می‌گذرد Reloaded نام دارد که بهبودهایی در کیفیت بازی رخ داده است. همانند نسخه پیشین در این بازی نیز انواع هواپیماهای جنگنده وجود دارند که باید سوار آن‌ها شوید و در دنیای سه بعدی دشمنانتان را از بین ببرید تا به مرحله بعد راه پیدا کنید. سبک این عنوان اکشن کلاسیک و تیراندازی با صحنه‌های خیره کننده است. بی‌شک Sky Force جزو بهترین بازی‌های پلتفرم گوشی هوشمند است. پس به هیچ وجه این عنوان مجذوب کننده را از دست ندهید و هم‌ اکنون آن را خریداری کنید. مطمئن باشید بعد از چند دقیقه بازی کردن به Sky Force Reloaded اعتیاد پیدا می‌کند.

دانلود بازی بصورت رایگان

برترین بازی های اندرویدی

A Boy and His Blob : «یک پسر و حبابش» (A Boy and His Bob) در ابتدا برای کنسول NES منتشر شد. اما حالا می‌توانید نسخه جدید آن را که دارای گرافیک بهتری است را برای اندروید  با قیمت ۴٫۹۹ خریداری کنید. با خرید این محصول دیگر پاپ آپ‌های تبلیغاتی نمایش داده نمی‌شود. شما در نقش پسری وظیفه دارید تا از سرزمین Blobolonia  در برابر خطرات نیرو‌های شیطانی که درحال از بین بردن سرزمینتان هستند؛ محافظت کنید. همانطور که از اسم این بازی بر می‌آید؛ پسری به همراه حباش باید اینکار را انجام دهند. حبابی که از آسمان برای اون نازل شده است. از ویژگی‌ های این حباب می‌توان به تغییر شکل آن اشاره کرد. برای اینکار کافیست یک لوبیا به آن بدهید.

دانلود بازی با قیمت ۴٫۹۹ دلار

برترین بازی های اندرویدی

Reigns : اگه جزو آن دسته افرادی هستید که عاشق کشورداری و پادشاهی هستید بازی Reigns را حتما باید تجربه کنید. در این بازی زیبا شما در نقش یک پادشاه قرار دارید که مانند تمام پادشاهان دیگر کشورها باید کشورتان را در مقابل تهدیدهای داخلی و خارجی محافظت کنید. شایان ذکر است هر دستوری که در این بازی می‌دهید بر آینده قلمرو و حکومتتان تاثیر می‌گذارید. در طی سالیان پادشاهیتان باید در برابر درخواست‌ های بی‌ پایان مشاوران و متحدان و حتی دشمنان دوام بیاورید و با ایجاد تعادل در میان جناح‌های بانفذور؛ از حکومتتان مراقبت نمایید. اگر تمام این کارها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؛ حکومت با دوام و طولانی خواهید داشت و اگر این کار را درست انجام ندهید به سرعت حکموتتان شکست می‌خورد. این بازی تنها ۲٫۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازیبا قیمت ۲٫۹۹ دلار

برترین بازی های اندرویدی

Unkilled : اگه طرفدار بازی‌هایی با سبک فانتزی از زیرژانر زامبی محور هستید؛ Unkilled  را حتما تجربه کنید. این بازی شوتر زامبی محور بیش از ۳۰۰ ماموریت دیوانه کننده را در خود جا داده است. شما در این بازی می‌توانید سلاح‌ها و ویژگی‌های شخصیت درون بازی را بهبود ببخشید و به دل زامبی‌ های دیوانه بزنید. گرافیک این بازی بسیار خوب است و می‌تواند شما را برای مدت طولانی سرگرم و مشغول کند.

دانلود بازی بصورت رایگان

برترین بازی های اندرویدی

Brothers: A Tale of Two Sons : بازی Brothers: A Tale of Two Sons به خاطر موفقیت چشم گیرش توانست برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز منتشر شد. این عنوان که به  ماجرای غم آلود دو برادر می‌پردازد؛ جدا از داستان کلیشه‌ای، المان‌های جدیدی را به دنیای بازی‌های ویدئویی و گوشی هوشمند اضافه کرده است. داستان این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید پیرامون دو برادر شکل گرفته است که به دلیل بیماری پدرشان به سفری دور و دراز برای پیدا کردن داروی مورد نیاز پدرشان می‌روند. در این راه با مشکلاتی رو به رو می‌شوند که باعث ترشح آدرنالین در بدنتان خواهد شد. شاید جالب باشد بدانید که در این بازی هیچ گونه دیالوگی وجود ندارد و تمام صحبت‌ های بین شخصیت‌ ها از طریق آواها انجام می‌پذیرد. Brothers: A Tale of Two Sons را هم‌ اکنون می‌توانید با قیمت ۴٫۹۹  دلار خریداری کنید.

دانلود بازی با قیمت ۴٫۹۹ دلار

برترین بازی های اندرویدی

Galactic Nemesis : این بازی برای آن دسته از افرادی که عاشق جنگ در فضا با کشتی‌های فضایی هستند؛ ساخته شده است. شاید در نگاه اول بازی گرافیک شاهکارانه‌ ای نداشته باشد؛ اما مملو از المان‌ هایست که باعث می‌شود گرافیک ساده بازی به چشم نیاید. بازیکنان در این بازی فقط باید انگشتانشان را روی صفحه نگه دارند و با کشیدن به سمت دشمنانشان، کشتی‌های آن‌  ها را نابود کنند. در این بازی هر مرحله سخت‌ تر از مرحله قبلی خواهد شد و به همین دلیل در مرحله‌های بالاتر احتمال جمع آوری سکه و ورود به مرحله بعد ناممکن‌تر می‌شود. Galactic Nemesis تنها ۱٫۹۹ دلار قیمت دارد و بیش از ۵۰ چالش را پیش رویتان می‌گذارد.

دانلود بازی با قیمت قیمت ۱٫۹۹ دلار

برترین بازی های اندرویدی

Slither.io : کسی را نمی‌توان پیدا کرد که بازی Snake (مار) را در گوشی‌های نوکیا بازی نکرده باشد. Slither.io نام نسخه جدید این بازی است. در این عنوان می‌توانید با حرکت ۳۶۰ درجه‌ایتان با مار‌های دیگر به صورت چند نفره و برخط به رقابت بپردازید. این بازی رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید از گوگل پلی به صورت کاملا رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی بصورت رایگان

برترین بازی های اندرویدی

The Room Three : بازی The Room Three  در دسته بازی‌های معمایی و پازل قرار می‌گیرد. اگر دوست دارید ساعت‌ها به یک مسئله‌ای فکر کنید؛ حتما این بازی را خریداری و نصب نمایید. شما در این بازی وارد اتاق‌هایی می‌شوید که در هرکدام از آن‌ها نکات و معماهایست که با حل کردنشان می‌توانید به مرحله بعد بروید. The Room Three در گوگل پلی ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی با قیمت  ۴٫۹۹ دلار

برترین بازی های اندرویدی

Star Knight : یک بازی اکشن با گرافیک زیبا و گیم پلی خوش ساخت است که شما را به چالش‌ می‌کشد. با افزایش سطح، مبارزات نیز سخت‌تر می‌شود. با کمی تجربه این بازی مطمئن باشید به گیم پلی بازی اعتیاد پیدا می‌کنید. بازی Star Knight  تنها ۲٫۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی با قیمت  ۰٫۹۹ دلار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا