گوناگون

ایران درعرصه های ملی و بین المللی سربلند است

81212871 5781167

به گزارش ایرنا، علاء الدین بروجردی روز دوشنبه در نشست تخصصی بررسی علل و عوامل وقوع فاجعه هفتم تیر در بوشهر افزود: انقلاب درزمانی متولد شد که جهان دو قطبی بود و هر حرکتی در هرجای جهان با تایید و حمایت یکی از این دو ابرقدرت صورت می گرفت.

وی اضافه کرد: براساس تعالیم اسلامی امام خمینی (ره) هر دو ابرقدرت را نفی کرد و هردو ابرقدرت با همه امکانات خود تلاش کردند نور این انقلاب را خاموش و آن را در نطفه خفه کنند.

بروجردی بیان کرد: حرکت حضرت امام (ره) به عنوان یک چهره تابناک روحانی و یک مرجع تقلید و مرد الهی که همه وجودش خدامحوری و دین باوری بودآغازشد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در آن دوره از ابتدا درحاکمیت یک جریان لیبرالی و انحرافی حضور داشت.

بروجردی اضافه کرد: طبیعی بود که درآغاز پیروزی انقلاب همه مردم در یک صف واحد قرارداشته باشند و همه کسانی که به دنبال براندازی رژیم ستمشاهی بودند در یک صف بایستند و امکان یک حذف داخلی وجود نداشت.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی یک درخت تنومند و قدرتمند تر از آن است که دشمنان بتوانند توطئه های خود را علیه آن عملی کنند.

بروجردی یادآورشد: نگاه ژرف امام خمینی (ره) به عنوان یک انسان الهی باعث می شد که برخی مسایل را که دیگران نمی دیدند، ببینند.

وی تصریح کرد: نگاه الهی امام و موضوع ولایت فقیه در زمان امام و اکنون راهگشای بسیاری از مسایل و مشکلات و خنثی کننده بسیاری از توطئه هاست.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: از همان ابتدا صف آرایی مقابل جمهوری اسلامی ایران بسیار گسترده بود و امروز نیز حجم توطئه ها کم تر از دیروز نیست.

وی افزود: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از تحمیل جنگ گسترده تا امروز که میدان جنگ فرهنگی است همه توطئه ها خنثی شده است.

بروجردی اضافه کرد: امروز هم میدان کارزار ما متعدد است و درمقابل چالش های مختلفی قرارداریم ولی اقتدار جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تاکنون یک سیر صعودی داشته و دارد.

وی بیان کرد: در عرصه های مختلف توفیقات متعددی داشته ایم و امروز انقلاب اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و بیداری اسلامی یکی از نتایج آن است.

بروجردی در پاسخ به سوالی درمورد میزان ضرورت بازدید هیات های پارلمانی اروپایی از کشور با توجه به شیطنت هایی که در دیدارهای قبلی کرده اند گفت: حضور این افراد برای تغییر دیدگاهی که توسط رسانه های صهیونیستی در اذهان آن ها ترسیم شده بسیار مفید است و بی اثر بودن تحریم های خود را به چشم خود مشاهده می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: هفتم تیر یکی از روزهای مهم در سرنوشت انقلاب اسلامی و نتیجه حضور دوجریان ارزشی و غیرارزشی در حاکمیت بود.

نصرالله شفیعی افزود: یک نگاه لیبرالی و ظاهری و قشری به اسلام و یک نگاه ولایتمدارانه و عمیق به اسلام در حاکمیت حضور داشتند که حادثه هفتم تیر نتیجه این نگاه قشری و سطحی به اسلام و حکومت بود.

وی اضافه کرد: یکی از دستاوردهای مهم فاجعه هفتم تیر تمایز این دو جریان و خط نفاق و خط اسلام ناب محمدی (ص) و شناساندن خطرهای خط نفاق به مردم است.

شفیعی تصریح کرد: باقی ماندن مقام معظم رهبری یکی از الطاف الهی بود و هم اکنون ولی فقیه مقتدارانه و با تمام وجود در صحنه است و مردم نیز با بصیرت کامل پیرو ایشان هستند. ک/2

632/539

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا