Mihanpostپیشنهاد سردبیرعمومی

این سه کاربر یوتیوب با چه ترفندی به درآمد میلیون دلاری رسیدند

این سه کاربر یوتیوب با چه ترفندی به درآمد میلیون دلاری رسیدند ، آنها انسان های عجیب و خارق العاده ای نیستند اما بصورت کاملا خلاقانه و هوشمندانه از بستر های مجازی و اجتماعی قرن حاضر استفاده کرده و از همین طریق میلیونر شدند . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید .

بسیاری از انسان ها شیوه کار و زندگی کلاسیک را برای آینده خود انتخاب می کنند . آنها معمولا به خوبی درس خوانده و پس از پایان تحصیلات یک کار معمولی برای خود پیدا می کنند .  در شرایط کنونی وضعیت با قبل متفاوت است بسیاری از مشاغل قدیمی دیگر وجود ندارند و بسیاری هم تا حدی متقاضی دارند که دیگر جایی برای شما نیست . اما حتما جالب خواهد بود که بدانید افرادی هم وجود دارند که با انجام بازی های کامپیوتری و به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی از آن سالیانه ۱۵ میلیون درآمد کسب می کنند یعنی حدودا معادل ۵۰ میلیارد تومان . بله چنین چیزی کاملا عجیب بنظر می رسد اما باید بدانید که جوانان بسیار زیادی در سراسر جهان در حال کسب درآمد های هنگفتی از همین طریق هستند که در ادامه به سه تن از پر در آمدترین این افراد اشاره می کنیم .

این سه کاربر یوتیوب با چه ترفندی به درآمد میلیون دلاری رسیدند

به گزارش مجله فوربز آقای PewDiePie پر درآمدترین ستاره یوتیوب است . کسانی که با این شبکه اشتراک ویدئو آشنایی دارند قطعا این گیمر دوست داشتنی را می شناسند دنبال کنندگان این ستاره یوتیوب حالا به مرز ۵۰ میلیون نفر نزدیک شده است  . آقای PewDiePie تمامی بازی های جدید را به سرعت تهیه کرده ، با آنها بازی می کند و ویدئوی های بامزه ای را از این کار در یوتیوب به اشتراک می گذارد . او با استفاده از همین ایده خلاقانه به درآمد ۱۵ میلیون دلاری رسیده است . در آمد PewDiePie نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد نیز افزایش یافته است .

این سه کاربر یوتیوب با چه ترفندی به درآمد میلیون دلاری رسیدند

اما نفر بعدی رومن اتوود سوئدی است . او پنج سال پیش اولین ویدئوی خود را در یوتیوب منتشر کرد رومن اتوود در اولین ویدئوی خودش یک بطری بزرگ آب که خالی بود را به سمت مردم پرتاب کرده و از عکس العمل آنها فیلمبرداری می کرد  . البته به مرور او کارهای پیشرفته تری انجام داد و خیلی زود توانست به درآمد ۸ میلیون دلاری در سال رسید . رومن اتوود حالا یک خط تولید لوازم جانبی با برند اختصاصی خود دارد .

این سه کاربر یوتیوب با چه ترفندی به درآمد میلیون دلاری رسیدند

نفر سوم در لیست پردرآمد ترین ستاره های یوتیوب لیلی سینق کمدین محبوب اینترنت است . او بسیار خلاقانه ویدئو های طنز جذابی را روی کانال خودش به اشتراک گذاشته و از همین طریق کسب درآمد می کند . درآمد او در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷٫۵ میلیون دلار تخمین زده شده .

منبع : thenextweb ترجمه : گجت نیوز 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا