گوناگون

بارگاه شمس ظرفیت مهم فرهنگی محسوب می‌شود

فرماندار خوی گفت: وجود بارگاه شمس در خوی یک ظرفیت مهم برای کشورو جهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه آذربایجان‌غربی، دکتر سیوانی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در خوی با اشاره به اینکه هدف ما توسعه شهرستان است اظهارکرد: خبرنگاران با مطالعه و شناسایی پروژه‌های قابل تحقق شهرستان در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی وعلمی می‌توانند در رسیدن شهرستان به توسعه متوازن نقش مهمی ایفا کنند.

وی با بیان اینکه نباید وارد حاشیه‌ها شویم تصریح‌کرد: نماینده یک ظرفیت کشوری و بعنوان نماینده ملت ایران محسوب می‌شود و برای توسعه و آبادانی شهر با نماینده خوی ارتباط بسیار صمیمی داریم و باید جلو کسانی که می‌خواهند نسبت به آن خدشه‌ای وارد کنند، گرفته شود.

سیوانی ادامه‌داد: باید خبرنگاران فضای همدلی، دوستی و همفکری را در شهرستان تقویت کنند و ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی شهر را راستای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی کشور معرفی کنند.

وی وجود بارگاه شمس در خوی را ظرفیتی مهم و ارزشمند برای کشور و جهان عنوان کرد و گفت: نباید این ظرفیت مهم و جهانی را وارد بازی‌های سیاسی و حاشیه‌ای کرد.

سیوانی افزود: مولانای بزرگ که مقبره‌اش در قونیه گمشده عاشقان جهان است، همانا استاد و مرادش شمس تبریزی این اقیانوس عظیم عرفان وعشق بوده است.

فرماندار خوی وجود مرز رازی را یک زیرساخت و شریان حیاتی و اقتصادی برای کشور عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: ما طالب نقد هستیم و نمی‌خواهیم خبرنگار میرزا بنویس ما باشد و تلاش می‌کنیم یک اتاق برای خبرنگاران راه‌اندازی کنیم.

منصور اکبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد خوی نیز با اشاره به ویژگی‌های یک خبرنگار ممتاز اظهارکرد: داشتن تخصص، خلاقیت، روابط عمومی و اجتماعی بالا و صداقت در بیان خبر از ویژگی یک خبرنگار ممتاز است.

وی ادامه‌داد: اداره ارشاد بعنوان متولی امور فرهنگی وهنری باید از برنامه‌هایی که می‌خواهد در سطح شهرستان اتفاق بیافتد، اطلاع‌ داشته باشد.

اکبری رسیدگی به مشکل مسکن و معیشت خبرنگاران را خواستار شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا