گوناگون

راه‌اندازی مودم‌های قرائت از راه دور کنتور برق در چهارمحال و بختیاری

رئیس گروه نظارت و کنترل لوازم اندازه‌گیری شرکت برق چهارمحال و بختیاری از نصب و راه‌اندازی 45 مودم قرائت از راه دور کنتور برق مشترکان در استان خبر داد.

احمدرضا شجاعی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: با توجه به اجرای طرح ملی قرائت از راه دور کنتور برق مشترکان، این طرح از ابتدای امسال در دستور کار شرکت قرار گرفت.

وی افزود: کاهش هزینه‌ها، رضایتمندی مشترکان، ایجاد بستر مناسب برای انجام خدمات جانبی در راستای پیاده‌سازی دولت الکترونیک، افزایش دقت در اندازه‌گیری‌ها، ارائه خدمات اینترنتی به مشترکان از جمله رفتار بار، کیفیت توان، کنترل و نظارت بدون حضور در محل از جمله مزایای این طرح است.

رئیس گروه نظارت و کنترل لوازم اندازه‎گیری شرکت برق استان گفت: با اجرای این طرح زیرساخت بستر اطلاعاتی کنتور برق میان مشترکان و شرکت فراهم شده و امکان تحلیل و بررسی منحنی بار و مدیریت شبکه و گزارش‌دهی ایجاد شده است.

شجاعی هزینه این پروژه را بیش از 300 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: با اجرای این پروژه امکان اجرایی کردن طرح ملی ذخیره عملیاتی صنایع ممکن شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت مقبول واقع‌شدن خروجی‎های مربوط به اجرای این پروژه پایلوت، تمامی مشترکان دیماندی استان در برنامه قرائت از راه دور قرار گیرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا