گوناگون

بازار ماهی فروشان گمیشان ساماندهی شود

به گزارش خبرنگار مهر، امانگلدی ضمیر، عصر یکشنبه در اولين جلسه كارگروه سلامت وامنيت غذايي شهرستان، با تاکید بر اهمیت سلامت شهروندان، گفت: بازار ماهی فروشان یکی از مراکز مهم از نظر بهداشت و سلامت است که باید ساماندهی شود.

وی در ادامه به تامین آب شرب بهداشتي شهرستان اشاره کرد و خواستار رسیدگی به مشکل آب مردم منطقه شد.

فعال سازي خيرين سلامت و استفاده از ظرفيتهاي مردمي موضوع دیگری بود فرماندار گمیشان در ارتقای بخش سلامت این شهرستان تاثیر گذار دانست و خواستار در نظر گرفتن تدابیر لازم در این باره شد.

وی مشکل دیگر شهرستان را فروش دام دانست و گفت: بازار دام فروشي گميشان راه اندازي باید راه اندازی شود، همچنین حيوان گزيدگي و طرح اتلاف سگهاي ولگرد نیز از موراد مهم بهداشتی شهر است که باید مدیران مربوطه مورد توجه قرار دهند.

ضمیر اظهار کرد: ماموريت آموزش فني وحرفه اي صرفا مهارتي نیست بلكه از نظر فرهنگي و اجتماعي نیز مهم است از سویی باید در بخش آموزش نياز سنجي هم داشته باشیم زیرا با توجه به ظرفيتها و قابليتهاي توسعه شهرستان برنامه ريزي آموزشي ، صنايع دستي، صيد و صيادي، آبزي پروري و توانمندسازي خانواده ها بسيار مهم است.

امانگلدي ضمير سپس به اهمیت آگاهي شوراهاي اسلامي و دهياران نسبت به حقوق مردم تاکید کرد گفت: تعامل با دستگاههاي اجرايي و پيشبرداهداف و برنامه هاي دولت براي عمران و آباداني روستاها از وظايف وماموريت هاي دهياران و شوراهاي اسلامی است.

فرماندار گميشان تصریح کرد: دهياران و شوراهاي اسلامي روستا ها خدمت صادقانه، رعايت ضوابط در زمينه ساخت و ساز در روستاها و برگزاري جلسات و تعامل با دستگاههاي اجرايي را در برنامه كاري خود قراردهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا