گوناگون

بازيکنان کمکي تيم واليبال متين مشخص شدند

پس از کسب مقام قهرماني باشگاه‌هاي آسيا و جواز حضور در باشگاه‌هاي جهان در برزيل توسط متين ورامين با توجه به آغاز اردوي آمادگي و بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي، بر اساس تشخيص کادر فني تيم ملي، مسئولان فدراسيون واليبال اعلام کردند نمي‌توانند بازيکنان اصلي تيم ملي را در اختيار متين قرار دهند، ولي با توجه به اينکه متين به عنوان نماينده ايران بايد حضوري قدرتمند و شايسته‌اي در اين رقابت‌ها داشته باشد، نهايت تعامل و کوشش خود را براي اعزام متين ورامين به برزيل خواهند کرد.

به گزارش فارس، عليرضا فداکار، مديرعامل باشگاه متين ورامين در اين خصوص اظهار داشت: دغدغه‌هاي خودمان را با رئيس فدراسيون مطرح کرديم و تصميم گرفتيم که سه بازيکن (موسوي، معروف و محمودي) در تيم ملي باشند و ريکاوري کنند، اما از طرفي اگر بازيکني را خواستيم فدراسيون در اختيارمان قرار دهد.

وي ادامه داد: نمي‌توانستيم اين سه بازيکن را به دو قسمت تقسيم کنيم و به همين دليل در نهايت قرار شد بدون حضور آنها به مسابقات واليبال جام باشگاه‌هاي جهان اعزام شويم. به جاي معروف و موسوي و محمودي بازيکناني به نام‌هاي وادي، مصطفي‌وند و پيروت‌پور به تيم ما اضافه شدند.

فداکار خاطرنشان کرد: فياضي و تاجر از بازيکناني هستند که ما را در مسابقات قهرماني آسيا هم همراهي کردند و مشکلي براي حضور در جام باشگاه‌هاي جهان ندارند، اما سيدعباسي در اين رقابت‌ها متين را همراهي نخواهد کرد و به احتمال فراوان فرهاد سال‌افزون به عنوان پاسور دوم به جمع بازيکنان اضافه خواهد شد. پيش از اين با اميرحسيني هم صحبت‌هايي را مطرح کرده‌ بوديم، اما با هم به توافق نرسيديم.

مديرعامل باشگاه متين ورامين خاطرنشان کرد: اگر وضعيت مصدوميت مجتبي ميرزاجان‌پور بهبود پيدا نکند، از آرش کشاورزي استفاده خواهيم کرد. پزشک تيم ملي بايد وضعيت ميرزاجان‌پور را به ما اعلام کند؛ وي دو سال است که در تيم ملي عضويت دارد و اگر از نظر سلامت جسمي بتواند متين را همراهي کند داورزني هم مشکلي ندارد، در غير اينصورت از حضور آرش کشاورزي بهره خواهيم گرفت، از طرفي سعيد شيرود هم جزو گزينه‌هاي ماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا