گوناگون

بازگشت قهرمان مسابقات نجات غریق فرانسه بی‌حضور مسئولان به جهرم

محمد ناظری قهرمان مسابقات جهانی نجات غریق فرانسه در حال به کشور و به شهر خود بازگشت که کمتر مسئولی در میان استقبال‌کنندگان حضور داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه فارس، از جهرم، عضو تیم ملی نجات غریق ایران در این خصوص به خبرنگاران گفت: لازمه حضور چشمگیر شناگران ایرانی در مسابقات جهانی و کسب مدال رسیدگی به ورزشکاران و حمایت از آنان است.

ناظری استعدادیابی را عامل اصلی پرورش نخبگان ورزشی در کشور دانست و افزود: متاسفانه در کشور ما آنقدر که به فوتبال اهمیت داده می‌شود، دیگر ورزش‌ها را نمی‌بینند.

وی اضافه کرد: امروز ورزش‌های پایه نظیر شنا که درخشش ورزشکاران ایرانی در عرصه جهانی را در آنها شاهد هستیم، کمتر مورد مهربانی بوده‌اند.

عضو تیم ملی نجات غریق جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در صورت حمایت مسئولان از رشته شنا می‌توان در این زمینه به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافت، خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در این رشته فعالیت دارند که اگر از آنان حمایت شود، آینده درخشانی را در این رشته ورزشی شاهد خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، محمد ناظری بازیکن سابق تیم ملی شنا جمهوری اسلامی ایران حائز مقام‌های مختلف آسیایی و جهانی در این رشته بوده و مدتی نیز به عنوان مربی تیم ملی شنا فعالیت کرده است.

مسابقات جهانی نجات غرق سال 2014 در شهر مونپلیه فرانسه برگزار شد و محمد ناظری نیز در این رقابت‌ها خوش درخشید و در روز نخست توانست دو مدال با ارزش را برای کاروان کشورمان کسب کند.

این ورزشکار در روز دوم نیز یک مدال طلا کسب کرد تا در نهایت موفق شود با کسب 2 مدال طلا و یک نقره، قهرمانی جهان را از آن خود کند.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا