گوناگون

بازیکن سابق پتروشیمی در لیگ لبنان دعوا به راه انداخت!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دواریک اسپنسر آمریکایی که این فصل را در تیم پتروشیمی بندرامام آغاز کرد و در لیگ چین ادامه داد، در پایان فصل سر از لیگ لبنان در آورد و باعث شروع دعوا در دیدار چهارم فینال میان تیمهای الریاضی و ساجس لبنان شد.

تیم ساجس با پیروزی 69 بر 61 در این دیدار برنده شد و سری فینال را 2 – 2 مساوی کرد اما در جالی که بازی به پایان رسیده و در ثانیه های مرده بازیکنان قصد ترک زمین را داشتند، اسپنسر توپ را به سمت حلقه برده و با اسلم دانک خود گلی زد که از نظر بازیکنان الریاضی دور از بازی جوانمردانه بود.

لورن وودز بازیکن آمریکایی الریاضی بعد از دانک اسپنسر به سوی این بازیکن رفت و پرسید که چرا در شرایطی که همه بازی را تمام شده می دانستند این کار را انجام داد؟ که اسپنسر نیز با هل دادن وودز به اعتراض او واکنش نشان داد و بازیکنان دیگر نیز وارد دعوا شدند.

هواداران تیم ساجس هم با شروع دعوا وارد زمین شدند و در این میان یکی از آنها به سمت اسماعیل احمد کاپیتان الریاضی حمله کرده و به سر این بازیکن ضربه ای زد. احمد هم با عصبانیت به سمت هواداران ساجس حمله ور شد و هوادار مزبور را به زمین انداخت، سایر بازیکنان الریاضی نیز شروع به زدن وی کردند! درگیری ها بعد از ورود ماموران انتظامی به زمین خاتمه پیدا کرد.

احتمال نیمه کاره ماندن لیگ برای دومین سال متوالی

مسئولان لیگ لبنان بعد از جلسه هفت ساعته روز گذشته تصمیم گرفتند که دیدار پنجم فینال را از روز پنجشنبه 15 خرداد به ابتدای هفته آینده موکول کنند تا کمیته انضباطی با بررسی دقیق فیلم بازی در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد. به احتمال زیاد دیدار پنجم در یک زمین بی طرف و احتمالا بدون تماشاگر برگزار می شود.

مشکل تصمیم گیری مسئولان لبنانی در ارتباط با محرومیت بازیکنان خاطی است. باشگاه ساجس تاکید کرده که احمد اسماعیل کاپیتان الریاضی باید به خاطر حرکات خود به همراه روی ساماها و عبدالنور محروم شوند و در صورت اعمال نشدن محرومیت اسماعیل در دیدار پنجم حاضر نخواهند شد. از طرفی باشگاه الریاضی هم تاکید کرده که در صورت محرومیت اسماعیل حاضر به انجام بازی پنجم نخواهد بود. به این ترتیب مسئولان لیگ به دنبال پیدا کردن راهی برای خاتمه ماجرا و ادامه بازیها هستند تا لیگ برای دومین سال متوالی بی پایان نماند.

گفتنی است لیگ لبنان سال گذشته نیز بعد از یک درگیری در جریان بازیهای پلی آف و دخالتهای سیاسی نیمه تمام ماند و فدراسیون جهانی (فیبا) نیز به همین دلیل بسکتبال لبنان را نزدیک به یک سال تا زمان اصلاح اساسنامه تعلیق کرد.

لبنانی ها که در کمتر از یک ماه قبل رفع تعلیق خود از سوی فیبا را جشن گرفتند یک بار دیگر با بحران در لیگ خود مواجه شده اند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا