Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیرفرهنگی

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 را بشناسید + عکس

هالیوود بزرگ‌ ترین صنعت دنیا در حوزه ی موسیقی و سینما است و رویای هر بازیگر این است که در هالیوود و در میان ستارگان آن جای برای خودش پیدا کند و البته تصویرش بر روی جلد مجله‌ های آمریکایی دیده شود. امروز در میهن پست ما بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 را به ترتیب محبوبیت به شما معرفی خواهیم. با ما همراه باشید.

دواین جانسون : در ابتدای لیست بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 دواین جانسون Dwayne Johnson قرار دارد وی به دلیل بازی در فیلم‌ های اکشنی چون نقشه بازی The Game Plan و  سریع و خشن Fast & Furious شهرت دارد. او با تلاش و کوشش بدن قوی و ماهیچه‌ای به دست آورده است. او نه‌تنها یکی از بازیگران محبوب و موفق هالیوود بلکه یکی از کشتی کج کارهای موفق است. بدن قوی او باعث شده بتواند در فیلم‌های اکشن حضور داشته باشد. اولین فیلم او در نقش اصلی  عقرب شاه Scorpion King بود که در سال 2002 در آن ظاهر شد و 5.5  میلیون دلار دستمزد دریافت کرد. او همچنین در فیلم‌های موفقی چون اسمارت را بگیر  Get Smart ، به جنگل خوش آمدید  Get Smart ، باحال باش Get Smart ، سربلند  Walking Tall ، پری دندان Tooth Fairy ، رستاخیز  Doom ، دارو دسته فوتبالیست‌ها  Gridiron Gang ، هرکول  Hercules ، انتقام  Retaliation  و غیره ظاهر شده است. او در حرفه بازیگری و کشتی بسیار موفق است.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
دواین جانسون Dwayne Johnson

جکی چان : جکی چان Jackie Chan هم در رتبه دوم بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 قرار گرفته است ، بازیگر هنگ‌کنگی که در لیست مجله فوربس نیز به‌ عنوان یکی از گران‌ قیمت‌ترین سلبریتی های هالیوود و جهان انتخاب شده است. او یک بازیگر، هنرمند، کارگردان و تولیدکننده موفق است. او از سن 5 سالگی و در کودکی حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. او پس از موفقیت بین‌المللی در چندین فیلم ظاهر شد. فیلم‌های مهم او عبارت‌اند از بچه کاراته‌کار Jackie Chan ، جاسوس همسایه  Jackie Chan  و تاکسیدو The Tuxedo . او نه‌تنها یک بازیگر موفق بلکه یک خواننده است که تابه‌حال 20 آلبوم روانه بازار کرده است. به همین دلیل برای دومین بار در لیست فوربس گران‌قیمت‌ترین بازیگر قرار گرفت.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
جکی چان Jackie Chan

مت دمون : متیو پیچ دمون یا مت دمون Matt Damon برای علاقه‌مندان به فیلم‌های هالیوودی یک نام آشناست. او نیز در رتبه سوم بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 قرار گرفته و نه‌ تنها در عرصه سینما فعالیت دارد بلکه به فیلم‌نامه‌نویسی، تولید، صداپیشگی و خیریه می‌پردازد. او اولین بار در سال 1988 در عرصه سینما ظاهر شد. او از آن زمان در فیلم‌های موفق و برنده اسکار سینما ظاهر شده است. این بازیگر موفق تاکنون جوایز اسکار، گلدن گلوب و آکادمی را دریافت کرده است. مجله فوربس او را یکی از گران‌ترین بازیگران سینما می‌داند. فعالیت‌های خیرخواهانه او با تحسین بسیاری مواجه شده است.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
مت دمون Matt Damon

بردلی کوپر : بردلی کوپر Bradley Cooper متولد فیلادلفیای پنسیلوانیا در سه سال اخیر یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران هالیوود بوده است. این بازیگر نیز در لیست بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 قرار گرفته و همچنینوی در سال 2015 او را به‌عنوان یکی از تأثیر گذارترین مردم جهان معرفی کرد. این بازیگر جذاب 42 ساله در فیلم‌هایی چون مهمانان ناخوانده عروسی Wedding Crashers ، خماری The Hangover، نامحدود The Hangover ، دفترچه امیدبخش Silver Linings Playbook ، حقه‌بازی آمریکایی American Hustle ، نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy و تک‌تیرانداز آمریکایی American Sniper ظاهر شده است. او یکی از معدود بازیگرانی است که به مدت 3 سال پی‌درپی نامزد آکادمی اسکار شد.

نقطه آغاز موفقیت او حضور افتخاری در سریال تلویزیونی سکس و شهر Sex and the City در سال 1999 بود. او سپس در فیلمتابستان داغ و نمناک آمریکایی Wet Hot American Summer  ظاهر شد.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
بردلی کوپر Bradley Cooper

تام کروز : توماس کروز ماپوتر چهارم که تام کروز Tom Cruise نامیده می‌شود هم از لیست بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 جدا نیست . وی جوایز متعددی دریافت کرده و اولین بار در سن 19 سالگی در فیلم عشق بی‌نهایت Endless Love – 1981 ظاهر شد. او از آن زمان در فیلم‌های متعددی ظاهر شد و استعداد بازیگری خود را نشان داد. او با دریافت سه جایزه گلدن گلوب در فیلم‌هایی چون متولد چهارم جولای Born on the Fourth of July – 1990 ، جری مگور  Jerry Maguire – 1997  و مانگولیا  Magnolia – 2000 ظاهر شده است. نقطه قوت او این است که حرفه بازیگری خود را به یک ژانر محدود نمی‌کند. او تاکنون در نقش‌های متنوعی ظاهر شده که نشان‌دهنده استعداد و مهارت بازیگری اوست.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
تام کروز Tom Cruise

لئوناردو دی کاپریو : لئوناردو دی کاپریو Leonardo DiCaprio یا کاملتر بگوییم لئوناردو ویلهلم دی کاپریو ، هم که در لیست بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 قرار دارد ، در 11 نوامبر 1974- 20 آبان  1353 به دنیا آمده و با دریافت جایزه اسکار محبوبیت اش چند برابر شد. او پس از نقش‌آفرینی در فیلم تایتانیک در نقش یک هنرمند بی‌پول به نام جک داسون در کنار ستاره سینما کیت وینسلت، در نقش‌های متعدد ظاهر شد و استعداد بازیگری‌اش را ثابت کرد. او از سن کودکی بازیگری و مدلینگ را آغاز کرد و از همان زمان می‌خواست بازیگر باشد. او تاکنون4 جایزه آکادمی، 8 نامزدی گلدن گلوب و 4 جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. پس از بارها نامزد شدن در اسکار و عدم دریافت جایزه سرانجام این جایزه را کسب کرد و فعل “لئو” از نام او وارد فرهنگ لغت انگلیسی شد.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
لئوناردو دی کاپریو Leonardo DiCaprio

تام هنکس : تام هنکس Tom Hanks را یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازیگران هالیوود می‌دانند به‌طوری‌که تاکنون بارها نامش در لیست فوربس قرار گرفته است. او نه‌تنها یک بازیگر بااستعداد است که می‌تواند در نقش‌های مختلف ظاهر شود بلکه به سینمای آمریکا خدمت بسیاری کرده است. فیلم‌های مهم او عبارت‌اند از آپولو 13 – Apollo 13 ، رمز داوینچی  Vinci Code و مسیر سبز  The Green Mile . او تنها بازیگر پا به سن گذاشته موفق هالیوود است که دو بار پشت سر هم جایزه اسکار را دریافت کرد.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
تام هنکس Tom Hanks

رابرت داونی جونیور : این بازیگر سینما در آغاز حرفه بازیگری‌اش شروع بسیار خوبی داشت به‌طوری‌که همه به این اطمینان رسیدند که آینده بسیار خوبی از آن اوست و می‌تواند تحسین منتقدان را برانگیزد. رابرت دونی جی آر  Robert Downey Jr در آغاز در فیلم  غرور Proud ظاهر شد. لازم به ذکر نیست که حضور او در فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز Sherlock Holmes و مردان آهنی  Iron Man در حافظه سینما دوستان باقی می‌ماند. با گذشت زمان مهارت‌ها و انتخاب‌های او بهتر و بهتر می‌شود. او در طول حرفه بازیگری خود چندین بار نامزد جوایز شده و جوایز مختلفی به دست آورده است.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
رابرت دونی جی آر  Robert Downey Jr

جانی دپ : جانی دپ Johny Depp بازیگر محبوب سینما پس از بازی در سریال تلویزیونی خیابان جامپ شماره 21 – 21 Jump Streetبه شهرت رسید. او علاوه بر استعداد موسیقی و تولید در دهه اخیر آن‌چنان نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای داشت که می‌تواند در مدارس تدریس شود. بازی در سری فیلم‌ های  دزدان دریایی کارائیب The Pirates of the Caribbean بزرگ‌ترین موفقیت او بود. او در بازی استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. او می‌تواند در نقش‌هایی ظاهر شود که شاید هیچ بازیگری نتواند در آن دیده شود. درنتیجه تصور می‌شود او برای بازی در این نقش زاده شده و یا اینکه این نقش را برای او ایجاد کرده‌اند. این بازیگر برنده جایزه گلدن گلوب و اسکار یکی از گران‌قیمت‌ترین بازیگران جهان و یکی از جذاب‌ترین مردان زنده است.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
جانی دپ Johny Depp

ویل اسمیت : ویل اسمیت Will Smith در 15 سپتامبر 1968 – 24 شهریور 1347 با نام ویلارد کارول اسمیت جی آر به دنیا آمده و ه رروز محبوب‌تر می‌شود. و در این میان نباید انتظار داشت که نامش در بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017 دیده نشود.

بازیگران محبوب مرد هالیوود در سال 2017
ویل اسمیت Will Smith

با این حال اگر چه همه او را به‌ عنوان یک بازیگر می‌شناسند اما او یک رپر هم است که پس از بازی در فیلم‌ های موفق پسران بد Bad Boys ، مردان سیاه‌ پوش Men In Black و غیره به شهرت رسید. بسیاری او را موفق‌ترین بازیگر مرد آفریقایی آمریکایی هالیوود می‌دانند. پدر جیدن و ویلو اسمیت چهار جایزه گرمی دریافت کرده است.

منبع   topteny

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا