گوناگون

باقري‌نيا: نمي‌خواهيم با عجله بازيکن بگيريم

مجيد باقري‌نيا در مورد وضعيت تيم نفت مسجد سليمان، گفت:در حال حاضر با 10 – 12 بازيکن تمرينات‌مان را پيگيري مي‌کنيم و همزمان هم با بازيکنان مورد نظرمان مذاکره مي‌کنيم. عجله‌اي هم براي جذب بازيکن نداريم و نمي‌خواهيم با عجله بازيکن بگيريم و بعد پشيمان شويم. مي‌خواهيم بهترين انتخاب‌ها را داشته باشيم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه بسياري از بازيکنان بخاطر آب و هواي گرم مسجد سليمان کمتر تمايل به حضور در اين شهر داشته باشند، گفت: يکي از مشکلات ما در مذاکره با بازيکنان همين مسئله آب و هواست و آنها اين مسئله را مطرح مي‌کنند اما مطمئن باشيد که ما بازيکنان مورد نظرمان را جذب مي‌کنيم.

باقري‌نيا در مورد اينکه گفته مي‌شود باشگاه نفت مسجد سليمان مشکل بودجه دارد، گفت: اين حرف منطقي نيست زيرا اين باشگاه يک سازمان وابسته به دولت است و بودجه مشخصي دارد و شايد در مراحل سيستم اداري کندي‌هاي وجود داشته باشد اما مشکل بودجه نداريم.

سرمربي نفت مسجد سليمان در مورد اينکه چه زماني بازيکنان مورد نظرش جذب مي‌شوند و برخي مدعي هستند که اين تيم يکي از نامزدهاي سقوط است، گفت: تا آخر اين هفته بازيکنان مورد نظرمان را جذب خواهيم کرد و اميدوارم تا پايان اين هفته تيم شاکله اصلي‌اش را بشناسد. در مورد سقوط هم بايد بگويم نظر همه محترم است اما نفت مسجد سليمان نه تنها سقوط نخواهد کرد بلکه در جايگاه خوبي هم در ليگ برتر قرار مي‌گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا