گوناگون

بالا بودن میزان خشونت نقیصه بزرگی برای استان اردبیل است

81231984 5813813

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش شامگاه چهارشنبه در شورای اداری استان اردبیل افزود: بالا بودن انواع خشونت های اجمتاعی ، مشاجره های لفظی و درگیری های دسته جمعی موجب شرمندگی همه ما است و مسوولان ارگان های ذیربط ، رسانه های گروهی و مردم باید برای زدودن آن دست به دست هم بدهیم.

وی با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام و سفارش های اهل بیت (ع) گفت: خداوند متعال قساوت قلب را برابر با دوری انسان از رحمت الهی و ملعون بودنش در پیشگاه خداوند متعال دانسته است.

وی افزود: از اهداف روزه داری و عبادت در ماه مبارک رمضان رسیدن به تقوای الهی است و از مولفه های تقوا دوری از خشونت در مناسبت ها و رفتارهای مختلف اجتماعی است.

خدابخش ، زندگی کنونی را بسیار پیچیده دانست و گفت: از نیازهای بسیار مهم و اساسی چنین جامعه ای توجه به رفتارهای مناسب و عمل به آن است و در صورت بی توجهی به این موضوع به طور یقین مشکل های زیادی گریبان خانواده ها و تمام مردم را خواهد گرفت.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از اولویت های مهم شرایط کنونی کشور را رونق اقتصادی دانست و بیان کرد: چاره ای غیر از خروج از رکود اقتصادی در چنین شرایطی متصور نیست.

وی افزود: سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال از راه های اساسی برای دستیابی به رونق اقتصادی است و در این زمینه نیز جذب سرمایه های بخش خصوصی ضرورت دارد.

وی با انتقاد از برخی موانع و مقررات دست و پا گیر و زاید اداری در راه سرمایه گذاری های بخش خصوصی از ارگان ها و اداره هایی که شرایط مساعدی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان اردبیل فراهم می کنند قدردانی کرد.

استاندار اردبیل همچنین با اشاره به برپایی جشن گلریزان به منظور کمک افراد نیکوکار به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ملت ایران را انسان هایی نوع دوست و عاطفی دانست و گفت: پشتیبانی مردم از جبهه های نبرد در زمان دفاع مقدس نمونه بارزی از این خصیصه پسندیده ملت مومن ایران است.

592/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا