گوناگون

گروهک های تروریستی همچون داعش کف روی آب هستند

81231968 5813778

به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی سالانه سران، معتمدان و ریش سفیدان قبایل و طوایف سیستان و بلوچستان با محوریت ˈجنایات گروهک تکفیری داعشˈ افزود: جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق و رژیم صهیونیستی در نوار غزه جامعه اسلامی را در ماه مبارک رمضان امسال در شرایط سخت و غم انگیزی قرار داد.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: دشمنان زمانی می توانند نقشه های شیطانی خود را عملی کنند که در درون صفوف متحد مسلمانان اختلاف ایجاد شود و متاسفانه گروهک داعش از درون خانواده اسلامی شکل گرفته و اتفاقا مدعی طرفداری از دولت اسلامی نیز است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم خطاب به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) فرموده است دشمنان از میان جامعه خودت حرکت و دسیسه می کنند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه این گروهکها به مثابه کف روی آب هستند زیرا همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند عراق از این بحران خارج می شود و ملت مسلمان آن کشور بر تروریستها پیروز خواهند شد.

آیت الله سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ما شمه ای از حقیقت بی پایان محمدی (ص) و نبوی است، زیرا انقلاب و امام امت (ره) بودند که نیروهای مسلمان را علیه رژیم اشغالگر قدس بسیج کردند.

امام جمعه زاهدان افزود: امام امت (ره) انقلاب اسلامی را آورد که مسلمانان را متحد کند تا به دشمنان اجازه ندهند علیه اسلام تحرکی انجام دهند و در همین راستا یک خط مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی بوجود آورد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش و وظیفه معتمدان و ریش سفیدان در جامعه گفت: سران، معتمدان و ریش سفیدان قبایل و طوایف مسوولیت سنگینی بر عهده دارند که مراقبت از جوانان و نوجوانان در مقابل دسیسه ها و توطئه های فریبکارانه دشمنان و سو استفاده از آنان، از جمله این وظایف و مسوولیتها است.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: دشمنان اسلام آنقدر در ذهن جوانان مسلمان نفوذ کرده اند که برخی از آنان به خیال خام شان با کشتن برادر مسلمان خود در جهان آخرت با پیامبر محشور می شوند.

آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: استکبار و صهیونیست با فریب جوانان و نوجوانان مسلمان و به بهانه حمایت از پیامبر اسلام (ص) آنان را وادار به ارتکاب هر جنایتی می کنند.

مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: دشمنان اسلام تنها راه نابودی اسلام و مسلمانان را در این دیده اند که از میان خودشان افرادی را فریب داده و با ایجاد اختلاف و دو دستگی آنان را به جان هم انداخته و مسلمان کشی راه بیندازند.

وی افزود: کشته شدن 100 هزار مسلمان در سوریه به نفع اسلام بود یا استکبار و صهیونیست؟ دشمنان اسلام برای شکستن خط مقابله با رژیم صهیونیستی، در سوریه و عراق مزدورانشان را به جان مسلمانان انداختند بطوریکه شیمون پرز اعتراف کرد که سال2013 امن ترین سال برای اسراییل بود چون مسلمانان خودشان به جان هم افتاده اند.

وی ادامه داد: این حرکتها انتقام گیری از اسلام و اقدام علیه کشورهایی که در خط مقدم مقابله با رژیم اشغالگر قدس قرار دارند، است.

مدیر کل اطلاعات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دکترین نظام جمهوری اسلامی تقابل با رژیم صهیونیستی است و تمام هم خود را برای مقابله با این رژیم گذاشته است.

وی بیان کرد: هدف دشمنان از تشکیل گروههای تکفیری و تروریستی و اعزام آنها به کشورهای اسلامی برای قتل و کشتار مسلمانان ایجاد خط امن برای رژیم صهیونیستی و درگیر کردن مسلمانان در کشورهای سوریه، عراق و سپس ایران با یکدیگر است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان گفت: شماری از اشرار و تروریستهای دستگیر شده که قصد انجام عملیات خرابکارانه در بنادر و اسکله های چابهار را داشتند، اعتراف کردند که پس از سفر رییس جمهوری و تصویب طرحهای مهم برای پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان تصمیم گرفته شد با عملیات انفجاری از اجرای این طرحها جلوگیری شود.

وی افزود: رویکرد ریاست جمهوری و مسوولان دولت و استان بویژه در سیستان و بلوچستان توسعه و پیشرفت و ایجاد امنیت و رفاه برای مردم با استفاده از امکانات و تجهیزات منطقه و شکوفایی توانمندیها و ظرفیهای موجود آن است.

مدیر کل اطلاعات استان خاطر نشان کرد: اگر چشمان بیدار فرزندان این ملت و شما مردم غیور استان نبود اتفاقاتی در این منطقه رخ می داد که هر کدام مبنای ناامیدی در مردم می شد.

وی از همکاریهای خوب سران، معتمدان و بزرگان قبایل و طوایف با دستگاههای امنیتی، انتظامی، قضایی و اجرایی تقدیر کرد. ک/2

653

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا