گوناگون

فرمانده انتظامی تویسرکان:عزم همگانی لازمه برخورد قاطع با خرده فروشان موادمخدر است

81231967 5813776

سرهنگ ˈقاسم قربانیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ناحیه انتظامی تویسرکان شناسایی عوامل تولید و توزیع مواد مخدر و برخورد قاطع با خرده فروشان این حوزه را مهمترین اولویت اجرایی خود به منظور حفظ سلامت و امنیت عمومی قرار داده است.

وی بیان کرد: علاوه بر لزوم برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پر خطر و معرفی آنها به مراکز کاهش آسیب در مرکز استان در دستور کار قرار گرفته است.

قربانی از پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح شهرستان تویسرکان با اجرای طرح های نقطه ای و حجمی خبر داد و خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر سه عامل توزیع مواد مخدر با 76 کیلوگرم تریاک از سوی ناحیه انتظامی تویسرکان و با همکاری دیگر نیروهای استان دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در تازه ترین کشفیات پلیس، 12 کیلوگرم مواد مخدر از نوع ˈگراسˈ از یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در تویسرکان کشف و ضبط شد.

قربانی توجه گسترده و بیش از پیش به مقوله آموزش همگانی در جهت پیشگیری از استفاده از مواد مخدر را ضامن تقابل تخصصی و کارشناسانه با این پدیده شوم در آینده دانست و تصریح کرد: دستگاه های متولی امور فرهنگی مانند آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه دستگاه های اطلاع رسان باید با استفاده از تمامی ظرفیت های خود در این زمینه تلاش کنند.

شهرستان تویسرکان در سال های اخیر یکی از پاک ترین مناطق استان همدان در زمینه آلودگی به مواد مخدر بوده است اما با این حال برخورد با تحرکات برخی عوامل تولید و توزیع و خرده فروشان مواد مخدر همواره در اولویت امور اجرایی فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفته است.

7531/576

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا