گوناگون

بانيولي: مسابقات براي ما از فردا شروع مي‌شود

تيم واليبال متين ورامين در نخستين بازي خود در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان برابر نماينده برزيل با نتيجه سه بر صفر باخت؛ در پايان اين بازي يواندي، بازيکن ساداکروزير در نشست خبري درخصوص اين بازي اظهار داشت: بازي را کمي پايين‌تر از توانايي‌هايمان آغاز کرديم، اما در طول مسابقه بهتر شديم. ابتدا روي دفاع بهتر شديم و سپس توانستيم خودمان را در اين مسابقه پيدا کنيم. حالا بايد براي مسابقه بزرگ فردا مقابل نماينده روسيه آماده باشيم. معتقدم که براي اين مسابقه آماده خواهيم بود و تيم بهتر برنده خواهد شد.

به گزارش فارس، همچنين دنيله بانيولي، سرمربي متين ورامين در ادامه اين نشست خبري گفت: مي‌خواهم به ساداکروزيرو تبريک بگويم، زيرا نشان داده‌اند که بهتر از ما هستند. چيزي که ما از اين مسابقه انتظار داشتيم اين بود که برخي نکات مثبت را از تيم ببينيم. برخي شرايط خوب را ديدم، اما مطمئناً مقابل تيم قدرتمندي مثل سادا مشکلاتي در حمله داشتيم؛ مسابقات براي ما از فردا شروع مي‌شود!

مارسلو مندز، سرمربي سادا کروزيرو نيز عنوان کرد: من هم مي‌خواهم به تيم ايراني به دليل بازي خوبي که به نمايش گذاشتند، تبريک بگويم. آنها با سرويس‌ها و کار تاکتيکي بسيار خوب کار را براي تيم ما بسيار سخت کردند. امروز ما توانستيم در طول مسابقه مشکلاتمان در دريافت‌ها را حل کنيم و در حمله بهتر ظاهر شويم که در پايان باعث شد خوب بازي کنيم و به پيروزي برسيم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا