گوناگون

با آبروی کسی بازی نمی‌کنیم/مربی منشوری نداریم/ رئیس کمیته اخلاق فقط حق مصاحبه دارد

2311869 791محمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: حضور بازیکنانی که روی بدنشان خالکوبی دارند در فصل نقل و انتقالات و عقد قرارداد این دسته از بازیکنان از نظر کمیته اخلاق بلامانع است.
 
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ادامه داد: کمیته اخلاق به تخلف بازیکنانی که خالکوبی دارند رسیدگی می‌کند و آنها را بر اساس تخلفشان جریمه نقدی و محروم می‌کند. محرومیت این بازیکنان بصورت قطعی و یا به صورت نوبتی به طوری است که از حضور در 2 یا 3 بازی محروم خواهند بود.
 
وی افزود: کمیته اخلاق هیچ‌گاه رأی به محرومیت مادام‌العمر یک بازیکن و یا مربی از صحنه‌ ورزش و فوتبال نخواهد داد و فقط در صورتی این مجازات را در خصوص متخلفان اتخاذ می‌کند که اشتباه آنها به پیکره‌ فوتبال لطمه‌ شدید وارد کرده و اسباب آبروریزی فوتبال کشورمان را فراهم کرده باشد. در این صورت متخلف را به طور مادام العمر محروم می‌کنیم.
 
محمدزاده تصریح کرد: کلماتی با عنوان منشور و منشوری که در گذشته مربوط به تخلفات بازیکنان فوتبال بوده است اکنون دیگر در فوتبال کشورمان جایگاهی ندارد و دیدگاه اعضای فعال در کمیته اخلاق در ابتدا اصلاحی و در صورت تکرار، تخلف تنبیهی به حساب می‌آید.
 
رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: همه‌ مربیان اجازه عقد قرارداد در فصل جدید را دارند. اگر مربیان در کمیته اخلاق دارای پرونده باشند به تخلفات آنها رسیدگی کرده و مجازات نقدی و محرومیت قطعی برای آنها اتخاذ می‌شود. کمیته اخلاق طبق قانون فیفا عمل کرده و به هیچ عنوان با آبروی افراد بازی نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: علیپور در حال حاضر به عنوان دبیر کمیته اخلاق فعالیت دارد اما طبق قانون آیین‌نامه مصوب شده کمیته اخلاق، از این پس هیچ کس از سوی کمیته اخلاق اعم از دبیر و کارمندان حق مصاحبه با مطبوعات را نداشته و مسئولیت اطلاع‌رسانی در کمیته اخلاق فقط بر عهده رییس این کمیته است.

محمدزاده خاطرنشان کرد: از موضوع باقری‌نیا و اتفاقات پیش آمده در خصوص تیم نفت مسجد سلیمان اطلاعاتی نداریم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا