گوناگون

با روی کار آمدن دولت "تدبیر و امید" عقلانیت در کشور سایه انداخت

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید بارقه‌های عقلانیت در کشور سایه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، آیت الله آزرمی در گردهمایی بخشداران استان٬ افزود: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید٬ بارقه‌های امید و عقلانیت در جامعه و کشور سایه انداخت و امیدواریم مدیران این دولت که ما و شما هستیم٬ بتوانیم مجری خوبی برای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در این استان باشیم.

وی اضافه کرد: دولت دکتر روحانی توانسته در بخش‌های مختلف اقتصادی و سیاسی عقلانیت کامل و استفاده از خرد جمعی را بکار گیرد و نمود واقعی در درون جامعه پیدا کند.

آزرمی بیان کرد: توسعه روابط خارجی با سایر دولت ها بخصوص در موضوع هسته‌ای و تعامل سازنده با جهان بطور جدی در راس برنامه‌های این دولت قرار گرفته که جای تقدیر دارد.

آزرمی همچنین رونق بخشی به اقتصاد کشور و خروج از رکود اقتصادی را یکی دیگر از برنامه‌های دولت دکتر روحانی عنوان کرد و گفت: دولت در ابتدای سکانداری خود همواره سعی کرده که موضوع اشتغال و بیکاری در سطح کشور را بصورت ویژه نگاه کند و در تلاش است که مشکلات مربوط به بخش اشتغال و سرمایه‌گذاری اقتصادی کشور که منجر به پویایی جامعه می‌شود را بصورت ویژه حل و مرتفع کند.

معاون استانداری کرمانشاه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور که تاکنون موفقیت آمیز بوده را از مهم ترین خدمات دولت دکتر روحانی به مردم کشور در حوزه سلامت و بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه عقلانیت عمومی در این بخش بسیار مشهود است و مردم کشور حتی در دورترین نقاط محروم کشور دیگر دغدغه درمان و سلامتی ندارند.

وی در ادامه بخشداران را نماینده عالی دولت در بخش عنوان کرد و گفت: بخشداران باید برنامه ریز و مجری توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش تابع خود باشند، زیرا این بخشدار منطقه است که می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی و توسعه‌ای بخش را شناسایی و آنها را بالفعل کند.

وی خطاب به بخشداران تصریح کرد: بخشدار باید مسیر ارتقاء و توسعه روستایی و همچنین ارتقاء سطح معیشت زندگی مردم روستاهای تابع بخش خود را با اتخاذ تصمیمات درست و راهبردی هموار کند و نگذارد که زندگی در جامعه روستایی برای روستاییان غیر قابل تحمل و سخت شود.

‌آزرمی خاطرنشان کرد: بخشدار باید به اقتصاد روستاها بخصوص اقتصاد کشاورزی روستاها اشراف داشته باشد و بتواند مسیر توسعه روستاها را در زمینه‌های مختلف پیگیری و رصد کند.

آزرمی اظهار کرد: بخشدار باید برای آحاد جامعه روستایی تحت نظر بخش خود سیاست‌گذاری کند و برنامه ارتقاء و توانمند‌سازی‌ها روستا‌ها را تدوین و اجرایی کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا