گوناگون

بخشدارکجورخواستاراقدام اساسی مسوولان برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان شد

81157883 5684086

به گزارش خبرنگارایرنا ˈ سیدنادرموسوی زاده ˈ روز جمعه درهمایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش کجورگفت : امروزآنچه سبب افزایش مهاجرت روستاییان ازاین بخش شده است برخوردار نبودن آنان از نعمت گازطبیعی ، نداشتن راه دسترسی آسان و مناسب ، کمبود آب آشامیدنی و فراهم نبودن امکانات کافی درمانی ، بهداشتی ونیزاشتغال است.

وی افزود : هرچند در دوره های گذشته برای بازگرداندان روستاییان به منطقه اقداماتی از سوی مسوولان نهادهای ذیربط صورت گرفت اما این تلاش ها اساسی و نتیجه بخش نبود.

وی با اشاره به برخورداری منطقه از حدود 21 هزارهکتاراراضی کشاورزی اظهارداشت : متاسفانه سطح وسیعی از این اراضی به دلایل مختلفی از جمله کمبود آب سال ها است که زیرکشت محصولات کشاورزی نمی رود.

وی به برگزاری جلسه ای با هدف بررسی این مشکلات با حضوراستاندارمازندران و مدیران استانی دراین بخش اشاره کرد و گفت : با وجود آن که تصمیمات خوبی ازسوی استاندار برای رفع مشکلات دراین بخش صورت گرفت اما باید مصوبات این جلسه ازسوی مسوولان نهادهای ذیربط اجرایی شود.

بخشدارهمچنین خواستار تکمیل چهارمجتمع آبرسانی ، انجام عملیات روکش آسفالت و نصب گاردریل راه های روستایی دربرخی ازمناطق این بخش شد.

رییس شورای بخش کجورنیز شجاعت ، امانتداری ، برخورد با اعمال خلاف قانون ، همگرایی و هم افزایی با مسوولان و مردم را جزو شاخصه های اعضای شوراهای اسلامی در ارایه خدماتشان برشمرد.

ˈشهرام صادقی ˈ تعریض راه اصلی ، اجرای طرح گازرسانی ، استقراربانک ، شتاب بخشی در ساخت دسترسی مستقیم نوشهر- کجور و زمینه سازی برای اشتغال را جزو خواسته های بحق اهالی این منطقه دانست.

درپایان این همایش با اهدای لوح تقدیر از شماری از اعضای شوراهای اسلامی به عنوان شورای نمونه تجلیل به عمل آمد.

بخش کجور نوشهر با برخورداری از دوشهر ، 62 روستا و جمعیتی دستکم 12 هزار نفر در فاصله حدود 75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر واقع است.ک/2

624/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا