گوناگون

بخشی از وظایف شهرداری زنجان به بخش خصوصی واگذار می شود

81154575 5678381

محسن امین روز چهارشنبه درجلسه تودیع و معارفه معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به اینکه معاونت خدمات شهری خط نخست تعامل با شهروندان است افزود: انعکاس کار مجموعه شهرداری درمعاونت خدمات شهری شهرداری است وعملکرد حوزه های دیگر شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری بروز و نمود پیدا می کند.

وی بابیان اینکه بیشترین سازمانهای شهرداری زیرنظر حوزه معاونت خدمات شهری است، تصریح کرد: اجرای برخی از طرح ها مثل ساماندهی تابلوهای شهری سبب مقاومت در برخی افراد می شود اما باید با رفتارهای قانون مدارانه و توام با صبر و حوصله و رعایت حقوق شهروندان، حافظ منافع عمومی شد.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه سازمان ها باید به دنبال درآمد زایی باشند گفت: مدیران عامل سازمان ها از مدیران با سابقه مجموعه شهرداری بوده و به کارهای خود مسلط هستند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

وی با بیان اینکه ساماندهی کیوسک های فروش میوه درسطح شهر و ایجاد بازارهای روز باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: اقدامات اولیه در این زمینه انجام شده است که باید ادامه پیدا کند.

امین خاطرنشان کرد: کیوسک های مطبوعاتی نیز باید در همه نقاط شهر فعال باشند درحالی که هم اکنون این کیوسک ها تنها در مرکز شهر مستقر هستند.

وی به اقدامات انجام شده برای انتقال گورستان به محل جدید اشاره کرد و گفت: کارها و اقدامات اولیه برای انتقال گورستان به محل جدید انجام شده است که اقدامات تکمیلی در این زمینه انجام شود.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم مهدی تقوی به عنوان معاون جدید خدمات شهری شهرداری زنجان معرفی و از خدمات غلامحسن احمدی، سرپرست سابق این معاونت تقدیر شد.

596/522

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا