گوناگون

معاون استاندار آذربایجان شرقی: گرامیداشت حماسه سوم خرداد موجب تقویت باورهای دینی می شود

81154889 5679101

سعید شبستری خیابانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد یکی از یوم الله های انقلاب است و جزو خاطرات خوشی است که هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

وی اضافه کرد: در این روز جوانان با کمترین امکانات و پشتیبانی، حماسه ای بزرگ آفریدند و خرمشهر را از چنگ دشمن درآوردند.

وی گفت: گرامیداشت این حماسه بزرگ برهمه مسوولان و مردم وظیفه است و نباید با این امر برخورد اداری کنیم، چرا که اگر امروز ما در آرامش زندگی می کنیم حاصل خون شهدا و تلاش ایثارگران است.

شبستری خیابانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواست با بازگویی خاطرات این دوران، جوانان را با ایثارگری های آن روزها آشنا کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی در خون و ذره ذره وجود ماست و باید با جان و دل و در خور و شایسته نظام، مراسم گرامیداشت این روز بزرگ را برگزار کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اثرات فرهنگی حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: باید تمام انرژی خود را معطوف گروه هدف که همان نسل جوان است کنیم چرا که آنهایی که جبهه و جنگ را دیده اند به نوعی در برابر تبلیغات منفی دشمن واکسینه شده اند.

شبستری خیابانی گفت: در این زمینه باید از تمام فرصت ها و امکانات به نحو احسن استفاده و با ورود در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، دیدگاهایمان را به نسل جوان بیان کنیم چرا که عقب نشینی در این حوزه، زمینه پیشرفت دشمن و سلطه آن بر جوانان را فراهم می کند.

7233/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا