گوناگون

برای معادن و چاه‌های نفت باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی گفت: باید از نیروی جوان و تحصیل کرده در فرآیندهای مختلف کشور استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، مهندس راضیه علیرضایی در اختتامیه دومین همایش برندینگ در مجتمع ساپکو مشهد برگزار شد، اظهارکرد: برای صنعتی‌شدن و عبور از این برهه نیاز به قبول تغییر داریم و باید کارهای خود را مجددا مورد بررسی و بازنگری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کسری‌ها یکی از موانع مهم ما برای صنعتی‌شدن هستند، خاطرنشان کرد: در بحث بازنگری اثرگذاری برندها در صنعت و تجارت باید یک بار به این موضوع فکر کنیم که صنعتی‌شدن در بخش‌های مختلف به چه معنی است.

علیرضایی اضافه کرد: صنعتی شدن، چیدمان عاقلانه و عادلانه‌ای است که ما را از عوامل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برخوردار می‌کند و منجر به استفاده از تکنولوژی، دانش و علم برای رفاه خود و مردم می‌شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی تصریح‌کرد: روانشناسی، علوم انسانی، عوامل بازاریابی و بازارسازی عواملی هستند که برای صنعتی‌شدن برند باید مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: صنعتی‌شدن تلفیقی از علوم و فنون است و در این زمینه افراد فعال‌تر در تلفیق علوم، موفق‌تر هستند.

علیرضایی با بیان اینکه باید برای معادن و چاه‌های نفت خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم، اظهارکرد: باید از نیروی جوان و تحصیل کرده در فرآیندهای مختلف استفاده کنیم.

وی گفت: باید به برندهای هم احترام بگذاریم، شکایت‌هایی در این زمینه می‌شود که ناشی از عدم احترام به یکدیگر و عدم رعایت قوانین است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا