گوناگون

برای کسب سه امتیاز به شیراز آمدیم/ ضعف فوتبال کشور جمع کردن زمینهای خاکی است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی مقدم عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان افزود: تیم های “فرهاد کاظمی” هیچگاه دفاعی نبودند و به طور حتم در بازی فردا نیز برای برد وارد زمین می شویم.

وی تصریح کرد: کسب یک امتیاز ملاک و هدف ما نیست به همین دلیل از قبل تمامی تاکتیک های تیم فجر سپاسی را بررسی کردیم.

مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به اینکه تیم پیکان در آمادگی کامل قرار دارد یادآور شد: تیم فجر را به طور کامل آنالیز کردیم و آشنایی کاملی به این تیم داریم.

کرمانی مقدم در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت فوتبال امروز ایران با سالهای بازیگری خود، گفت: امروز فوتبال با گذشته تفاوت زیادی دارد به خصوص اینکه فوتبال گذشته ایستا بود.

وی افزود: امروز تیم های بزرگ فوتبال دنیا در نیمه زمین حریف اقدام به دفاع می کنند و این حرکت به معنی تحرک بیش از اندازه در فوتبال روز دنیا است در حالیکه فوتبال گذشته چنین نبود.

مربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه به فوتبال امروز کشور امیدی ندارم تاکید کرد: برای رسیدن به موفقیت باید راه های زیادی را طی کرد که مهمترین آنها نیز توجه مسئولین و مدیران تیم ها به فوتبال است.

کرمانی مقدم تصریح کرد: یکی از کم کاری های موجود در فوتبال عدم توجه به تیم های پایه است زیرا این حرکت به معنی نداشتن پشتوانه برای فوتبال کشور به حساب می آیند.

وی ادامه داد: فوتبال ما نسبت به گذشته ضعیف نشده اما باید به داشته های گذشته و امروز توجه کنیم.

مربی تیم فوتبال پیکان یادآورشد: یکی از مواردیکه امروز ستاره در فوتبال ندایم جمع کردن زمینهای خاکی است زیرا اکثر ستارگان فوتبال کشور بازی خود را از زمینهای خاکی شروع کردند.

دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان عصر فردا در ورزشگاه حافظیه شیراز بازی رفت مرحله پلی آف لیگ برتر را برگزار می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا