گوناگون

برترين‌هاي دو و ميداني انتخابي بانوان معلول قم معرفي شدند

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه حضور خود در عرصه قهرمانی و تلاش برای کسب مدال از میادین مهم ورزشی جانبازان و معلولین کشور قصد اقدام دو و میدانی‌کاران معلول قم به مسابقات قهرماني كشور را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری این رقابت‌ها در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران يك دوره رقابت‌هاي انتخابي استان را بين مدعيان عضويت در تيم اعزامي قم به اين پيكارها برگزار كرديم و در نهايت قرار شد سه بانوي دو و ميداني‌كار در ترکیب تیم هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به رقابت با حریفان اعزام شوند.

رئیس هیئت ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به نظارت کمیته بین المللی پاراالمپیک بر نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها‌ یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی‌های پاراآسیایی سال 2014 رقابت‌های باشگاهی دوومیدانی جانبازان و معلولین از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی ابراز داشت: بانوان دو و میدانی‌کار معلول قم در تلاش برای کسب مجوز حضور در رقابت‌هاي دو و ميداني بانوان جانباز و معلول کشور و به دست آوردن مجوز اعزام به بازی‌های پاراآسیایی، در مواد پرتابي دو و ميداني انتخابي قم با يكديگر به رقابت پرداختند.

پیروزمنش اضافه کرد: این در حالی است که در تلاش برای به دست آوردن حد نصاب‌های لازم به منظور عضویت در تیم دو و میدانی اعزامی به مسابقات قهرماني كشور، اين انتخابي در كلاس‌هاي نشسته و ايستاده برگزار شد و در نهايت نفرات برتر مشخص شدند.

وی با اشاره به كيفيت مطلوب برگزاري این رقابت‌ها یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دو و میدانی هيئت ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجموعه ورزشی نرگس میزبان بانوان ورزشکار معلول در دو و ميداني انتخابي قم بود و در نهايت در كلاس ايستاده خانم‌ها اعظم آرزومندي، سميه ساده‌وندي و صغري روشني به مقام‌هاي اول تا سوم اين مسابقات دست يافتند.

رئيس هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم با بيان اينكه در كلاس نشسته ليلا الهي، راحله براتي و زهرا عبديخاني رتبه‌هاي اول تا سوم را به دست آوردند، اضافه كرد: در پايان اين مسابقات خانم‌ها اعظم آرزومندي، ليلا الهي و راحله براتي براي اعزام به رقابت‌هاي دو و ميداني بانوان معلول كشور در مرداد ماه به ميزباني تهران انتخاب شدند.

وی یادآور شد: مسابقات قهرماني كشور با نظارت كادر فني تيم ملي برگزار مي شود و در تمام موارد مطابق با استاندارهای مسابقات جهانی برنامه‌ریزی شده است، ضمن اینکه برگزیدگان این مسابقات با نظر کمیته فنی، برای حضور در اردوهای آمادگی مسابقات پاراآسیایی کره جنوبی دعوت خواهند شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا