Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

برترین کتاب های کمک درسی گاج

استفاده از کتاب‌های کمک درسی برای دانش آموزان در موفقیت آنها در یادگیری دروس مختلف، در پایه‌های مختلف تحصیلی تاثیر فراوانی دارد. کتاب‌های گام به گام از مجموعه کتاب‌هایی است که بسیار کاربردی بوده و به دانش آموز کمک می کند تا در یادگیری دروس مختلف کار آسان‌تری را پیش رو داشته باشد، گام به گام کلاغ سپید از مجموعه کتاب های گاج یکی از برترین کتاب های کمک آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی است که در این یادداشت به آن خواهیم پرداخت. خرید کتاب آنلاین گام به گام از سایت گاج مارکت ممکن است.

چرا باید از کتاب‌های گام به گام استفاده شود

در سال‌های اخیر با توجه به تغییرات عمده ای که در منابع درسی و شیوه‌های تدریس رخ می‌دهد، برای بسیاری از والدین توضیح دادن مطالب درسی یا پیگیری آن کار سختی است، ضمن این که دانش آموز نیاز دارد تا برای حل تمرین های درسی در منزل یا مطالعه و مرور دروس به یک منبع استاندارد، علمی و مورد قبول دسترسی داشته باشد، کتاب‌های گام به گام با هدف کمک به دانش آموز در یادگیری بهتر به صورت خودآموز طراحی شده‌اند، عموما کتاب‌های گام به گام شامل درسنامه‌ها، نکات مهم آموزشی، مثال‌ها، حل تمرین‌های کتاب و نمونه سوالات کاربردی هر درس است.

با توجه به مطالبی که بیان شد، کاملا  مشخص است که در اختیار داشتن یک کتاب گام به گام تا چه اندازه برای دانش آموزی که در یادگیری دروس مختلف در مدرسه با مشکل مواجه می‌شود مهم است.

انتشارات مختلف و معتبری وجود دارند که کتاب های آموزشی گام به گام دروس پایه‌های مختلف تحصیلی از ابتدایی تا مقطع دوم متوسطه را به دانش آموزان ارائه می کنند، گاهی انتخاب این کتاب‌ها توسط مدرسین در مدرسه و گاهی نیز به اختیار دانش آموز و والدین او صورت می‌گیرد.

استفاده از کتاب گام به گام کلاغ سپید برای پایه های مختلف تحصیلی

سری کتاب‌های گام به گام کلاغ سپید برای تمام پایه های تحصیلی از دوره ابتدایی تا مقطع دوم متوسطه طراحی شده است. در همه این کتب کمک آموزشی مبنای طراحی ارائه درسنامه، مثال و حل تمرین است، به این ترتیب دانش آموزان می‌توانند به راحتی مباحث درسی را به شکل مفهومی می‌آموزند.

گام به گام کلاغ سپید دبستان

کتاب‌های گام به گام کلاغ سپید در دوره ابتدایی شامل تمام دروس می شود، به این معنا که نیازی برای تهیه کتاب های گام به گام متفرقه برای هر درس نخواهید داشت، بلکه با خرید یک کتاب گام به گام کلاغ سپید همه دروس را در اختیار خواهید داشت. به طور مثال در کتاب گام به گام پنجم کلاغ سپید تمامی دروس کلاس پنجم را می‌توانید در یک کتاب گام به گام جامع تهیه کنید.

برای دانش آموزان پایه ششم ابتدایی نیز تهیه کتاب گام به گام ششم کلاغ سفید یک گزینه مناسب خواهد بود، اکثر دانش  آموزان این پایه تحصیلی برای شرکت در امتحان نهایی آماده می شوند به همین دلیل جامع بودن مباحث کتاب های گام به گام کلاغ سپید به دانش آموزانی که امکان استفاده از کلاس‌های تقویتی یا مدرس خصوصی را ندارند می تواند بسیار کمک کننده باشد.

مجموعه کتاب‌های گام به گام کلاغ سپید می تواند یک انتخاب مناسب از منبعی مورد اعتماد و استاندارد علمی باشد که بهترین راهنمای دانش آموز به ویژه در مقاطع ابتدایی است.

استفاده از کتاب گام به گام کلاغ سپید دوره اول متوسطه

در مقاطع مختلف تحصیلی دوره اول متوسطه دانش آموزان با کتب درسی جدیدی روبه رو می شوند، ضمن این که مباحث درسی نیز بسیار پیچیده تر از دوره دبستان است، با توجه به نوع طراحی کتاب های گام به گام کلاغ سپید باید بگوییم که این کتاب برای استفاده دانش آموزان این دوره بسیار مفید است.

به طور مثال برای دانش آموزان کلاس هفتم خرید کتاب گام به گام هفتم  کلاغ سفید می تواند کمک بسیار بزرگی در یادگیری به عنوان یک منبع کمک آموزشی باشد.

برای پایه نهم نیز با توجه به امتحانات نهایی و همچنین تعیین رشته برای دانش آموزان در این سال تحصیلی استفاده از انواع کتاب های کمک آموزشی گاج و کتاب گام به گام نهم کلاغ سفید بهترین گزینه برای پیشرفت تحصیلی و رفع اشکالات درسی برای دانش آموزان به ویژه در سطح علمی متوسط است.

کتاب های گام به گام کلاغ سپید برای کدام دسته از دانش آموزان لازم است

این کتاب ها به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن برای دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و با سطح دانش مختلف قابل استفاده باشد، به ویژه این که با توجه سطح کتاب که متوسط به بالا است، استفاده از آن حتی برای دانش آموزانی که سطح علمی بالایی دارند نیز مناسب است.

مزایای استفاده از کتاب‌های گام به گام کلاغ سپید

این منابع کمک آموزشی برای دانش آموزان می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد، به ویژه دانش آموزانی که امکان استفاده از کلاس خصوصی را نداشته و یا نمی‌توانند در کلاس های تقویتی نیز شرکت کنند. مزایای استفاده از کتاب های گام به گام آموزشی به این شرح است:

– در اختیار داشتن درسنامه، مثال، تمرینات و  راه حل‌های تمرین های کتاب درسی

– مرور مطالب مهم درسی طبقه بندی شده در کتاب های گام به گام

– امکان استفاده از کتاب برای دانش آموزانی که نتوانسته اند به موقع در کلاس درس حضور یابند.

– با خرید یک کتاب آموزشی تمام کتابهای مختلف یک سال تحصیلی را در اختیار خواهید داشت.

– شیوه‌های تدریس استاندارد به همراه مثال‌های کاملا کاربردی و طبقه‌بندی شده از آسان به مشکل

– ارائه راه حل های تشریحی برای تمرین های کتاب درسی

– ارائه تصاویر مفهومی و با کیفیت، انواع جدول و تمرین‌های متنوع به تفکیک دروس.

– همراهی قدم به قدم دانش آموز برای یادگیری با درج پرسش و پاسخ‌های تالیفی

– از جمله مهمترین ویژگی های کتاب گام به گام کلاغ سپید پاسخگویی به تمامی سوالات، فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی

جمع بندی نهایی

استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی یک راه بسیار مقرون به صرفه و کا ربردی برای دانش آموزان است، آنها با خرید این مدل کتاب‌ها به مجموعه ای از درسنامه، نکات کلیدی، مثال و تمرین‌ها دست پیدا می کند. کتاب‌های گام به گام کلاغ سپید برای هر مقطع تحصیلی به صورت یک کتاب جامع ارائه می شود که این امر باعث صرفه‌جویی در هزینه خرید کتاب و  همچنین سهولت حمل و نقل می شود.

مجموعه کتاب‌های گام به گام کلاغ سپید می تواند یک انتخاب مناسب از منبعی مورد اعتماد و استاندارد علمی باشد که بهترین راهنمای دانش آموز به ویژه در مقاطع ابتدایی است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا