گوناگون

برداشت از منابع صندوق توسعه برای پرداخت تسهیلات ازدواج به مصلحت نیست

81242027 5830816

غلامرضا کاتب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص طرح برداشت 500 میلیون دلاری از منابع صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان، افزود: البته این طرح هم اکنون به صورت پیشنهاد ارایه شده و هنوز مشخص نیست که در مجلس رای بیاورد.

وی با انتقاد از طرح مذکور تصریح کرد: منابع صندوق توسعه ملی براساس قوانین باید در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و صرف ایجاد زیرساخت های کشور شود.

نماینده منتخب مردم گرمسار، آرادان و ایوانکی اظهار داشت: برداشت از منابع این صندوق برای رفع نیازها امری نامناسب است زیرا نیازهای کشور تمام ناشدنی است و این امکان وجود دارد که در بخش های مختلف نیز نیاز مالی وجود داشته باشد.

کاتب، عملکرد صندوق توسعه ملی را نسبت به سال های گذشته مطلوب تر ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود منابع این صندوق در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد و این صندوق به صورت فعال تری در بخش های مختلف کشور نقش خود را ایفا کند.

یادآور می شود، طرحی در مجلس به امضای حدود 152 نماینده رسیده تا با برداشت از صندوق توسعه ملی 500 میلیون دلار معادل 1500 میلیارد تومان به صورت ودیعه در اختیار صندوق مهر امام رضا (ع) قرار گیرد تا در مدت شش ماه این مشکل رفع شود.

اقتصام(4)9141**1558

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا