گوناگون

تجهیز مهدهای کودک استان اردبیل به دوربین

2443478 266به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رویا احمدیان اظهار کرد: نظارت همه جانبه و مستمر از 271 مهد کودک شهری و روستایی استان اردبیل انجام و با هرگونه کودک‌آزاری و ایجاد اختلالات روحی و روانی در کودکان به شدت برخورد می‌شود.

وی گفت: صدور پروانه‌های تأسیس مهدکودک از این پس با نظارت دقیق و راهبردی انجام خواهد شد و جذب مربیان و خدمه‌های مهدها نیز براساس رشته‌های تحصیلی مرتبط با رشته‌ی کودکیاری انجام خواهد شد.

وی از تجهیز مهدهای کودک استان به دوربین‌های مداربسته خبر داد و افزود: با اجرای این طرح تمامی اتفاقات مهدکودک‌ها تحت رصد دقیق سازمان بهزیستی استان خواهد بود.

احمدیان اظهار کرد: بعد از اتفاقات مهدکودک ستایش بلافاصله سازمان بهزیستی استان ظرف 24 ساعت موضوع این کودک آزاری را بررسی و خاطیان را به مراجع قضائی معرفی کرد و همچنین با در جریان گذاشتن این موضوع با سازمان بهزیستی کشور قرار بر این شد که این مهدکودک تا اطلاع ثانوی پلمب شود.

وی افزود: در طول شش ماه نظارت‌های همه جانبه از مهدهای استان انجام شده و از مهدکودک ستایش نیز 4 بار بطور مستمر در این مدت بازدید بعمل آمده و در این بازدیدها هیچگونه گزارشی مبنی بر کودک آزاری مشاهده نشده بود.

مدیرکل بهزیستی استان از انجام هفت جلسه مشاوره رایگان روانشناسی جهت کاهش اختلالات روحی و روانی در کودکان مهدکودک ستایش خبر داد.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا