گوناگون

برزیل امیدوار به بازگشت/ رزنده: پیروزی برابر لهستان همیشه سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی برزیل و لهستان دو حریف ایران گروه A لیگ جهانی در حالی در هفته دوم این مسابقات برابر هم قرار می‌گیرند که برزیلی ها در هفته نخست دو شکست متوالی خانگی را برابر ایتالیا متحمل شدند تا انتقادات زیادی به آنها وارد شود.

سایت لیگ جهانی گزارش داد تیم ملی برزیل با مربی افسانه‌ای خود برناردو رزنده برابر جبران شکست و بازگشت به کورس مدعیان فشار تمرینات را افزایش داد تا در شروع هفته دوم شکست‌های هفته گذشته را جبران کند. این مسابقه آزمایش خوبی برای برزیلی‌ها قبل از مسابقات قهرمانی جهان در لهستان خواهد بود.

برناردو رزنده در این باره گرفت: ما برابر لهستان بازیهای زیادی برگزار کردیم و به خوبی می‌دانیم که بازی برابر این تیم همیشه دشوار است. آنها از دفاعی روی تور قوی برخوردار هستند و ما برای اینکه بتوانیم از سد لهستان عبور کنیم به انسجام بیشتری نیازمندیم.

وی افزود: ما می‌دانیم که زمان کمی برای بازسازی داریم ولی خبر خوب این است فیلیپه لوئیس بهبود پیدا کرده و با بازگشت او برای کل تیم خوب است. ما برای اینکه بتوانیم به هدفمان یعنی حضور در مرحله نهایی دست پیدا کنیم نیازمند این هستیم که در هفته دوم نتایج لازم را کسب کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا