گوناگون

«برف روی شیروانی داغ» کتاب شد/ شعرهایی با طعم سینما

محمد هادی کریمی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما درباره جزئیات انتشار نخستین کتاب شعرش با نام «برف روی شیروانی داغ» به خبرنگار مهر گفت: اشعار پراکنده بسیاری از من منتشر شده که بخش زیادی از این اشعار در فیلم‌ها و فیلمنامه هایی که نوشتم، بوده و توسط بازیگران خوانده شده است. به منظور گردآوری همه این شعرها در یک کتاب اقدام به انتشار این کتاب کرده‌ام.

وی در ادامه افزود: در کنار شعرهایی که قبلا به نحوی از انحا منتشر شده‌اند، در این کتاب هشت شعر منتشر شده متعلق به فیلم «برف روی شیروانی داغ» هم هست که رنگ و لعاب سینمایی دارد و بسیار تصویری است. دیگر اشعار هم روی برخی از آنونس‌های فیلم‌ها خوانده شده که در این مجموعه گنجانده شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «شهروند هزاره سوم» با اشاره به پیش‌فروش این کتاب بیان کرد: پیش‌فروش اینترنتی این کتاب آغاز شده است و علاقمندان می توانند برای خرید به آدرس اینترنتی انتشارات نگاه مراجعه کنند. ضمن اینکه این کتاب تا پایان تیرماه توسط انتشارات نگاه روانه بازار خواهد شد.

کریمی در پایان با اشاره به آماده سازی شرایط اکران فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی که وی هم در آن بازی کرده هم فیلمنامه آن را نوشته است، گفت: پس از اخذ پروانه نمایش، مراحل آماده سازی شرایط اکران فیلم در حال انجام است و در نظر داریم نیمه دوم عید فطر اکران شود.

«برف روی شیروانی داغ» نوشته و کارگردانی محمدهادی کریمی درباره فردی مشهور است که با مرگش اثری رازآلود از او به جای می‌ماند که پرسش‌هایی را در ذهن نزدیکان او رقم می‌زند. تنها راه رسیدن به آرامش قبلی رمزگشایی از این موضوع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا