گوناگون

برنامه های اوقات فراغت جمعیت هلال احمر ورامین آغاز شد

81213728 5782671

حمیدرضا کرمانشاهی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برنامه های آموزشی هلال احمر ورامین در بخش آموزشی، فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: دوره های آموزشی امداد و کمکهای اولیه، خیاطی، نقاشی، سیاه قلم، و ورزشهای کاراته و تکواندو از جمله برنامه های اوقات فراغت جمعیت هلال احمر ورامین می باشد.

وی اظهار داشت: برگزاری اردوهای مختلف آموزشی تفریحی برای اعضا، برگزاری همایش ها جشن ها به مناسبتهای مختلف، برگزاری مسابقه های مختلف امدادی، فرهنگی، ورزشی و اعزام مربی امداد و کمکهای اولیه به پایگاه های تابستانی از دیگر برنامه های این جمعیت است.

کرمانشاهی افزود: همچنین در برنامه های اوقات فراغت تابستان امسال، دوره های آموزشی امداد و نجات هلال احمر ورامین برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این دوره های آموزشی علاوه بر امدادگران جمعیت هلال احمر، دانش آموزان و دانشجویان نیز نسبت به آموزش دوره های امداد اولیه و نیز نجات مصدومان اقدام خواهند کرد .

وی افزود: در پایان این دوره آموزشی مدرک معتبر به دانش آموختگان ارایه می شود .

وی افزود: تمامی علاقمندان می توانند برای شرکت در این دوره آموزشی طرح اوقات فراغت با مراجعه به هلال احمر ورامین واقع در مجتمع ادارات نسبت به تحویل مدارک و ثبت نام اقدام نمایند .

تهرام/7254/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا