گوناگون

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیدربابا در خرداد ماه سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ‌اکبر صفی‌پور عصر پنج شنبه با اعلام این خبر گفت: این روستا ظرفیت تبدیل به منطقه گردشگری را دارد و این جشنواره می تواند اولین قدم برای این منظور باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیدربابا زمینه‌‌ بازسازی خانه‌ فرهنگی تاریخی استاد شهریار را فراهم می کند، گفت: این جشنواره به نوعی مجمع اصحاب فضل و هنر و ادب است و آثار تولید شده در آن جمع بندی و داوری شده و همزمان با روز ملی شعر و ادب در قالب مجموعه‌ ای نفیس رونمایی می شود.

صفی پور همچنین با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای همه گروه‌های سنی و در هر سطحی آزاد است، ادامه داد: هنرمندان علاقمند می­توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و یا از طریق انجمن­های ادبی و آموزشگاه­های هنری وابسته به این اداره کل نسبت به  ثبت نام در بخش جشنواره اقدام کنند.

وی همچنین گفت: جشنواره فرهنگی هنری حیدربابا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، فرمانداری بستان آباد، بخشداری قره‌چمن، انجمن ادبی استاد شهریار بستان آباد و سایر انجمن‌های فرهنگی هنری و ادبی استان برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا