گوناگون

نمایشگاه عرضه مستقیم موادغذایی و بهداشتی در اهواز گشایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین نمایشگاه عرضه مستقیم موادغذایی و بهداشتی ویژه فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها در سال جاری با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در نمایشگاه بین المللی خوزستان در اهواز افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تلاش شد با عرضه مستقیم محصولات تولیدکنندگان بخش های خصوصی و تعاونی در استان، واسطه ها حذف و فرآیند تولید به مصرف کوتاه تر شود.

امیرحسین نظری افزود: در این نمایشگاه تعداد 60 غرفه، مواد غذایی و بهداشتی خود را از 10 تا 30 درصد زیر قیمت بازار به فروش می رسانند.

IMG22451432

همچنین معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان درباره حضور بخش تعاونی استان در نمایشگاه گفت: به دنبال حضور موفق اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالای تعاون در نیمه دوم اسفندماه گذشته و تاکید معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان برای برگزاری نمایشگاه در اردیبهشت ماه با توجه به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و دسترسی آسان شهروندان به موادغذایی و بهداشتی ارزان تر از بازار آن هم از تولید به مصرف و حذف واسطه ها و دلال ها، با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، این نمایشگاه امروز برگزار شد.

عبدالکریم انصاری زاده اضافه کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم مواد غذایی و بهداشتی از امروز تا 31 اردی بهشت ماه و از ساعت 17 تا 22 در محل دایمی نمایشگاه بین المللی اهواز آماده ارائه انواع محصولات به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، از اسفند ماه سال 92 تاکنون این سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و مواد غذایی و بهداشتی است که در اهواز برگزار می شود اما در آئین های افتتاحیه آنها هیچ کدام از مسئولان استانداری خوزستان حضور ندارند. این در حالی است که استاندار سابق خوزستان و معاونان اش در آیین های افتتاحی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا شرکت می کردند و ضمن بازدید از غرفه ها با صاحبان آنها هم گفتگو می کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا