گوناگون

برگزاری ضیافت افطاری جامعه مهندسین در قالب ضیافت جبهه پیروان/ در زمینه فرهنگی و انتصاب ها منتقد دولتیم

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضیافت افطاری جبهه پیروان خط امام و رهبری، گفت: با توجه به اینکه دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری است ممکن است ضیافت فطاری این حزب به طور وسیع تر و با عنوان ضیافت جبهه پیروان برگزار شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، افزود: در ضیافت جامعه اسلامی مهندسین تمامی احزاب و تشکل های عضو جبهه پیروان همیشه حضور دارند و می توان این ضیافت را ضیافت جبهه پیروان محسوب کرد.

وی با بیان اینکه برخی از احزاب جبهه پیروان خود به صورت مستقل نیز ضیافت افطاری برگزار می کنند، گفت: برخی از احزاب ، همچون جامعه اصناف ، حزب موتلفه و کانون اسلامی دانش‌آموختگان قاره هند خود به صورت مجزا ضیافت افطاری برگزار خواهند کرد.

سجادی در مورد ریاست باهنر بر جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: باهنر همان مشی و راه مرحوم عسگراولادی را ادامه می دهد و با توجه به اینکه جوانتر هستند این جبهه در بعضی از زمینه ها فعال تر هم شده است.

وی از  جلسه هیات رئیسه جبهه پیروان با احزاب و تشکل های عضو این جبهه خبر داد و گفت: این جلسات از زمان دبیرکلی باهنر آغاز شده و نتایج مثبتی داشته است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با تاکید براینکه این جبهه هنوز به بحث انتخابات ورود نداشته است، تصریح کرد: ورود به انتخابات را زودرس می دانیم و تمام گروههای سیاسی نیر باید در این زمینه پرهیز داشته باشند؛ چراکه نباید فضای جامعه را زودهنگام انتخاباتی کنیم.

وی افزود: البته احزاب و تشکل ها نظرات و تحلیل های خود را از فضای سیاسی کشور و انتخابات آینده در جلسات مطرح می کنند اما این مشورت ها و بررسی ها نماد بیرونی نخواهد داشت.

سجادی خاطرنشان کرد: همچنین جبهه پیروان کمیته ای را برای بررسی راههای اقتصاد مقاومتی تشکیل داده است و در زمان های مقتضی نظرات خود را به صورت بیانیه یا مصاحبه به مسئوولان خواهد رساند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با اشاره به انتقادات جبهه نسبت به رفتار دولت در زمینه فرهنگی و مسئله انتصاب ها، گفت: ما خدمات و رفتار دولت را رصد می کنیم و انتقادها و یا تحسین های خود را از دولت به صورت بیانیه و مصاحبه اعلام خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا