گوناگون

بهارستانیها رحلت آیت الله مهدوی کنی را به سوگ می نشینند

سعید ناجی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی درگذشت آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، مسئولان شهرستان با انتشار پیام های جداگانه ای، این غم بزرگ را به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت ایران تسلیت گفتند.

وی افزود: در راستای همدردی با مقام معظم رهبری و عموم ملت ایران، مقرر شده است که مراسم بزرگداشت این عالم ربانی با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان بهارستان برگزار شود.

این مسئول عنوان کرد: در این زمینه مراسم بزرگداشت آیت الله مهدوی کنی روز جمعه ساعت 10 صبح قبل از خطبه های نمازجمعه در مصلاهای شهرهای گلستان و نسیم شهر برگزار خواهد شد.

ناجی ادامه داد: در این مراسم نماینده مردم در مجلس، ائمه جمعه گلستان و نسیم شهر و دیگر مسئولان ادارات و شهروندان حضور دارند و به اقامه عزا می پردازند.

فرماندار شهرستان بهارستان یادآور شد: ارتحال عالم رباني، یار دیرین امام و رهبری، مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی (رضوان‌الله تعالی علیه)، رئیس مجلس خبرگان رهبری که عمر پربار و برکت خود را در مسير انقلاب اسلامي ايران قرار داد و همواره خود را وقف حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با رژیم ستم‌شاهی کرد، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

وی اضافه کرد: حضور این شخصیت و عالم برجسته در عرصه‌هاي گوناگون و مسئوليت‌هايي همچون عضويت در کميته استقبال از حضرت امام خميني(ره)، سرپرستي کميته‌های انقلاب اسلامي، عضويت به عنوان فقيه در شوراي نگهبان، وزیر کشور در کابينه شهيدان رجايي و باهنر (سال‌های60-58)، نخست‌وزيري پس از شهادت شهيدان رجايي و باهنر (سال 60)، عضويت در ستاد انقلاب فرهنگي به حکم حضرت امام خميني(ره)، عضويت در شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عضويت در شوراي بازنگري قانون اساسي (سال 68)، رياست مرکز رسيدگي به امور مساجد و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، رياست مجلس خبرگان رهبري و … منشأ خدمات خیر ایشان بود که همیشه در اذهان جاودان خواهد ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا