Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

سفری به بهترین زیپ لاین های جهان و مورد علاقه گردشگران + عکس

در این مطلب از میهن پست نگاهی داریم به بهترین زیپ لاین های جهان که می توانید هیجان واقعی را در آنها تجربه کنید. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با ما همراه شوید.

برای عاشقان هیجان و ماجراجویی هیچ چیزی به اندازه ی بهترین زیپ لاین های جهان هیجان انگیز نیستند. زیپ لاین ها ترکیبی از چشم اندازهای حیرت آور و ترشح آدرنالین ناشی از وحشت را برایتان به همراه دارند. سرعت، ارتفاع و چشم اندازهای بی نظیر، هیجان و جذابیت زیپ لاین های جهان را دو چندان کرده اند. در این مطلب ما قصد داریم جالب ترین زیپ لاین های جهان را معرف علاقه مندان به هیجان و ماجراجویی نماییم.

زیپ لاین پرواز گیبون؛ تایلند | Flight of the Gibbon

تایلند بر روی نقشه به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان که اولین پارک زیپ لاین را تاسیس کرد، شناخته می شود. تایلند خاستگاه یکی از جالب ترین زیپ لاین ها در جهان است. عاشقان هیجان و آدرنالین می توانند سواری در قلب جنگل های انبوه و سرسبز تایلند را به واسطه ی سیم هایی که بیش از ۴ مایل امتداد یافته اند تجربه نمایند. این زیپ لاین جالب تایلندی در فاصله ی یک ساعتی در شرق چیانگ مای تایلند قرار دارد.

بهترین زیپ لاین های جهان

زیپ لاین اسلات زیلا؛ لاس وگاس | SlotZilla

یکی دیگر از بهترین زیپ لاین های جهان  اسلات زیلا می باشد که واقع در لاس وگاس (Las Vegas) آمریکا است. زیپ لاین سواری در مرکز لاس وگاس، شهر نورها و بر فراز مردم، تجربه ای خاص و بی نظیر را برای ماجراجویان رقم می زند. ارتفاع این زیپ لاین حدود ۲۳ متر است و چشم اندازی از شهر همیشه روشن و درخشان لاس وگاس را برایتان به ارمغان می آورد.

بهترین زیپ لاین های جهان

زیپ لاین ۲۰۰۰؛ آفریقای جنوبی | Zip 2000

برای تجربه ی اوج هیجان توصیه می کنیم سواری بر زیپ لاین ۲۰۰۰ یکی از بهترین زیپ لاین های جهان را در آفریقای جنوبی تجربه کنید. زیپ لاین ۲۰۰۰ در میان فهرست جالب ترین و هیجان انگیزترین زیپ لاین های جهان قرار دارد و علاوه بر این رکورد دار مرتفع ترین زیپ لاین جهان با سرعت حدود ۱۸۳ کیلومتر در ساعت نیز می باشد. زیپ لاین ۲۰۰۰ امکان تجربه ی هیجان را به صورت تک نفره و چند نفره برای ماجراجویان فراهم نموده است. جالب است که درصد امنیت زیپ لاین ۲۰۰۰ صد درصد به ثبت رسیده است.

بهترین زیپ لاین های جهان

سیماتای؛ چین، جالب ترین زیپ لاین | Simatai

برای سوار شدن بر زیپ لاین سیماتای چین باید مسیر پر طرفدار دیوار مشهور بزرگ چین را که از عجایب هفتگانه ی جهان محسوب می گردد، پیش بگیرید. با طی کردن حدود ۳ ساعت مسافت به خارج از شهر پکن خودنمایی این زیپ لاین هیجان انگیز و جالب را در مجاورت دیوار بزرگ چین می بینید.

چشم اندازهای روستایی، طبیعت زیبا و منطقه ی تاریخی جادویی به وحشت و هیجان تجربه ی این زیپ لاین جالب می افزاید. سواری این زیپ لاین ۴۰ ثانیه به طول می انجامد اما در عوض چشم اندازی ۳۶۰ درجه از دیوار بزرگ چین و دریاچه ی اردک مادارین (Madarin Duck Lake) را برایتان به ارمغان می آورد.

بهترین زیپ لاین های جهان

مانستر؛ پورتوریکو | Monster

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵ بود که پارک ماجراجویی تورو ورده (Toro Verde) در پورتوریکو طولانی ترین زیپ لاین دنیا را افتتاح نمود و نام آن را مانستر به معنای هیولا نامیدند. زیپ لاین مانستر در سال ۲۰۱۶ با عنوان طولانی ترین زیپ لاین جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید. سرعت زیپ لاین مانستر ۹۰ مایل در ساعت است و با ارتفاع فوق العاده ی آن می توانید اوج هیجان را تجربه کنید. این پارک ۸ زیپ لاین دارد که در میان کوه های جنگلی پورتوریکو در انتظار جویندگان ماجراجویی و هیجان هستند.

بهترین زیپ لاین های جهان

زیپ لاین فلایت لاین سافاری؛ سن دیگو | Flightline Safari

چیزی که زیپ لاین فلایت لاین سافاری سن دیگو را از دیگر زیپ لاین های دنیا متمایز می سازد و آن را در رده ی جالب ترین زیپ لاین های جهان قرار می دهد، قرار گرفتن در باغ وحش و عبور از بالای حیوانات آن است.

این زیپ لاین دو تجربه ی جالب و متفاوت را برایتان رقم می زند؛ اولی اینکه برای تماشای حیوانات باغ وحش به جای قدم زدن در باغ وحش بر روی زیپ لاین هیجان انگیز چشم اندازی متفاوت را تماشا می کنید، دوم اینکه زیپ لاین سواری را در مکانی منحصر به فرد تجربه می نمایید. ارتفاع زیپ لاین فلایت لاین سافاری ۴۰ متر است.

بهترین زیپ لاین های جهان

زیپ لاین زیپ فلایر؛ نپال | ZipFlyer Nepal

کاتماندو در نپال هند تفریحات هیجان انگیز و ماجراجویی های جالبی را برای گردشگران، طبیعت گردان و ماجراجویان به همراه دارد. زیپ لاین زیپ فلایر در نپال آدرنالین خونتان را به حد اکثر می رساند و می توانید با آن اوج هیجان را حس کنید.

مدت زمان این زیپ لاین ۲ دقیقه است و با سر خوردن از کوه های سرسبز کاتماندو می توانید چشم اندازی فوق العاده زیبا از کوه های هیمالیا را با سرعت بیش از ۷۰ مایل در ساعت و هیجان فراوان تجربه کنید.

بهترین زیپ لاین های جهان

با افزایش استقبال ماجراجویان و عاشقان هیجان برای تجربه ی زیپ لاین سواری، در کشورهای مختلف دنیا زیپ لاین های متنوعی با ارتفاع و مسافت گوناگون ایجاد گردید. امروزه زیپ لاین ها به جاذبه ی محبوب و پر طرفدار در میان گردشگران و دوستداران هیجان بدل گشته اند.

فلایینگ فاکس؛ نیوزیلند | Flying Fox

یکی دیگر از بهترین زیپ لاین های جهان ،  زیپ لاین فلایینگ فاکس نیوزیلند است. چیزی که باعث متمایز شدن و جالب شدن این زیپ لاین شده است جهت حرکت آن می باشد. جهت حرکت همه ی زیپ لاین ها رو به جلو است اما زیپ لاین فلایینگ فاکس نیوزیلند با سرعت به سمت جلو و عقب حرکت می کند. مسیر حرکت فلایینگ فاکس از بالای دره ی موکای گرَویتی (Mokai Gravity Canyon) و رودخانه ی رانگیتیکی (Rangitikei) است.

بهترین زیپ لاین های جهان

منبع: travelchannel

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا