Mihanpostپیشنهاد سردبیرسینما

بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینمای جهان با موضوع جنگ جهانی دوم + عکس

بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینمای جهان با موضوع جنگ جهانی دوم را در حالی امروز به شما معرفی خواهیم کرد که همه ما می‌دانیم ، جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ ترین اتفاقات تلخ تاریخ زندگی بشر بوده که زندگی میلیون ها انسان بی گناه در طول آن جنگ خانمانسوز از بین رفت . در این میان صنعت قدرتمند سینما هم فیلم‌های جنگی زیادی با موضوع جنگ جهانی دوم  ساخت است. 

به عبارتی دیگر بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما جهان با موضوع جنگ جهانی دوم ، با فیلم نامه های متنوعی ساخته شده اند ، فیلم ناه هایی از قبیل افسران آلمانی یا داستان‌ های عاشقانه در دوران جنگ و … امروز در میهن پست 10 مورد از بهترین فیلم های جنگی تاریخ سینما جهان با موضوع جنگ جهانی دوم را به شما معرفی خواهیم کرد.

آلمان مادر بیچاره Germany Pale Mother : رابطه عاشقانه لن و هانس که در دوران جنگ به ازدواج ختم می‌شود اما مسلماً این پایان شاد پایان یک فیلم جنگی نیست. هانس به ارتش فراخوانده می‌شود و لن باردار تنها می‌ماند. او در این زمان با مشکلات زیادی مواجه می‌شود که بدترین آن زخم صورتش است.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
آلمان مادر بیچاره Germany Pale Mother

اروپا Europa : در این فیلم محصول سال ۱۹۹۱ جین مارک بار در نقش کارگر راه‌آهن ظاهر می‌شود که به دلیل تعلق داشتنان ریل به آلمانی‌ها مشکلات آغاز می‌شود. او بی‌خبر از اوضاع به مشکلات جنگ نازی‌ها و یهودی‌ها وارد می‌شود.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
اروپا Europa

گردشی در آفتاب A Walk in the Sun : فیلمی درباره زندگی شهروندان آمریکایی در ایتالیا که در آن حوادث زیادی به چشم نمی‌خورد. ریتم کند آن هم ممکن است به نظرتان خسته‌کننده باشد. اما در بیان اضطراب و حوادث دوران جنگ بسیار موفق است.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
گردشی در آفتاب A Walk in the Sun

آقای کلاین Mr Klein : در سال ۱۹۷۶ الین دلون یا آقای کلاین از جنگ سوءاستفاده می‌کند. او لوازم و وسایل یهودی‌هایی که به کمپ فرستاده می‌شوند را می‌فروشد. سرانجام دولت به یهودی بودن او شک می‌کند و او هم به سرنوشت کسانی که از وسایل آن استفاده کرد دچار می‌شود.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
آقای کلاین Mr Klein

هانیبال بروکس Hannibal Brooks : یکی دیگر از فیلم‌های قدیمی محصول سال ۱۹۶۹ با بازی مایکل وینر که در یک باغ‌وحش در مونیخ مسئول نگهداری از فیل‌ هاست و پس از شروع جنگ و سوختن شهر می‌خواهد با این فیل‌ها به سوئیس فرار کند.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
هانیبال بروکس Hannibal Brooks

روزهای افتخار Days of Glory : یکی از فیلم‌های مدرن درباره جنگ جهانی دوم که کارگردان با کمک ابزارهای سینمایی به فیلم پروبال داده است. فیلم از جایی آغاز می‌شود که سربازان آفریقای شمالی به جنگ فرستاده می‌شوند.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
روزهای افتخار Days of Glory

سد شکنان  The Dam Busters : در سال 1945 این فیلم را به دلیل داشتن لوکیشن های مختلف یک فیلم خسته‌کننده و احمقانه می‌دانستند. شاید تنها دلیل تماشای این فیلم را نقش‌آفرینی ستاره فیلم، مایکل ردگریو می‌دانستند.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
سد شکنان  The Dam Busters

پیروزی اراده Triumph of the Will : این فیلم درباره نبرد نورنبرگ است که هیتلر در سال ۱۹۳۴ آغاز نمود. هنوز هم این فیلم را یکی از بهترین‌ها درباره این موضوع می‌دانند که برای مدت‌زمان طولانی ذهن مردم را به خود مشغول کرد.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
پیروزی اراده Triumph of the Will

آخرین مترو  The Last Metro : در این فیلم به موضوعات مرتبط اشاره می‌شود، قهرمانی و ایمان یک فرد به خود و خواسته‌هایش. در این فیلم کاترین تلاش می‌کند همسر آلمانی-یهودی خود را از نازی‌ها پنهان کند و زمانی که او را تعقیب می‌کنند با مشکل مواجه می‌شود.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
آخرین مترو  The Last Metro

فرار به‌ سوی پیروزی Escape the Victory : این فیلم محصول سال ۱۹۸۱ جنگ و دنیای فوتبال را باهم ادغام کرده و پیروزی را سرلوحه خود قرار می‌دهد. در این فیلم شاهد این هستیم که عده‌ای مجبورند در مقابل دشمن بجنگند و هدف هردوی آن‌ها پیروزی است.

بهترین فیلم های جنگی تاریخ
فرار به‌ سوی پیروزی Escape the Victory

 

منبع   topteny

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا