Mihanpostپیشنهاد سردبیرمعماریمعماری ملل

طراحی اقامتگاه کوتاه مدت با قابلیت تغییر شکل آسان + عکس

طراحی اقامتگاه کوتاه مدت با قابلیت تغییر شکل آسان توسط یک طراح برجسته در حالی ارائه شده است که می توان این اقامتگاه را با توجه به شرایط جوی یا سلیقه ساکنان آن به شکلی های مختلفی درآورد. این طرح توسط شخصی بنام مایکل ینزن ارائه شده که وی یکی از طراحان و معماران برجسته دنیا محسوب می شود که حالا وی توانسته با ارایه طرح های خاص، تحولی چشمگیر در دنیای معماری ایجاد کند. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تازه ترین نوآوری مایکل ینزن معمار ، سکونتگاهی موسوم به Malleable Autonomous Retreat House است که می توان آن را اقامتگاهی مدرن و متفاوت برای گذراندن پایان هفته یا تعطیلات مشابه به شمار آورد.

طراحی اقامتگاه کوتاه مدت اگر چه همه ساله توسط طراحان زیادی در سراسر دنیا به منظور ارائه کاری خاص در حوزه معماری و به ویژه برای جلب توجه میلیاردرها برای عملی کردن آن انجام می شود اما طراحی اقامتگاه Malleable Autonomous Retreat House طوری انجام شده است که بعد از اجرا از مهمترین ویژگی هایش می تواند به قابل تغییر بودن شکل ظاهری آن به طوری که ساکنان خانه به هر شکلی که بخواهند و سلیقه شان باشد، تغییر دهند.

بخشهای مختلف این اقامتگاه کوتاه مدت با قابلیت تغییر شکل آسان با استفاده از صفحات چوبی شکل به اجرا در می آید که می توان آن ها را با استفاده از موتورهای برقی یا به طور دستی جابجا کرد.

الیته فراموش نشود که در این اقامتگاه کوتاه مدت با قابلیت تغییر شکل آسان میزان نوری که به بخش های مختلف خانه می رسد به راحتی قابل مدیریت خواهد بود. همچنین ساکنان خانه می توانند چشم اندازهای متنوعی برای خود ایجاد کنند و مهمتر از همه این که استفاده از صفحات خورشیدی برای تأمین انرژی مورد نیاز ساکنان خانه ویژگی مهم دیگر این اقامتگاه کوتاه مدت به شمار می آید و طراح آن نیز – مایکل ینزن – امیدوار است که این ایده را به زودی به یک ساختار واقعی در نیومکزیکو تبدیل کند.

با هم در میهن پست تصاویری از طراحی اقامتگاه کوتاه مدت با قابلیت تغییر شکل آسان را تماشا می کنیم

منبع   newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا