Mihanpostپزشکیپیشنهاد سردبیر

بهترین کرم های ضد آفتاب متناسب با انواع پوست ها را بشناسید

در این مطلب از میهن پست بهترین کرم های ضد آفتاب را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد. کرم های متفاوتی که برای انواع پوست مناسب هستند. در ادامه با ما همراه شوید.

هرچه می گذرد هوا گرم تر و روزها آفتابی می شود و گرچه استفاده از کرم ضد آفتاب مختص روزهای گرم و آفتابی نیست اما محافظت از پوست در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید به خصوص در این موقع از سال اهمیت زیادی دارد. آفتاب سوختگی، چین و چروک، لکه های پوستی و سرطان پوست، همه ی آن چیزی است که استفاده از کرم ضد آفتاب را ضروری می سازد.

کرم ضد آفتاب برای پوست های چرب

کرم ضد آفتاب سینره با SPF50

این محصول ایرانی جلوه‌ ای مات به پوست می‌ دهد و فاقد چربی است و به‌ همین دلیل برای پوست‌ های چرب مناسب است. این کرم می‌ تواند پوست را در برابر اشعه های UV-A و UV-B محافظت نماید. این ضد آفتاب دارای ساختاری سبک و جذب سریع است که یک امتیاز ویژه برای آن محسوب می‌ شود. این محصول فاقد پارابن بوده و دارای فاکتور محافظتی PA+++ است.

بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب برای پوست های معمولی

کرم ضد آفتاب اوریاژ مدل Hyseac با SPF50

این محصول فرانسوی از بهترین کرم های ضد آفتاب برای کسانی که پوست معمولی یا چرب دارند مناسب است. کرم ضد آفتاب ساختار غیر چرب و سبک دارد و روی صورت سنگینی نمی‌ کند. همچنین این کرم خواص ضد التهاب، ضد براقی پوست، کاهش ترشح چربی و پیشگیری از انواع جوش دارد.

بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Normal To Dry با SPF50

این محصول ایرانی از بهترین کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست های خشک و معمولی بوده و حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا می‌ باشد که موجب پیشگیری و رفع لک های پوستی، رطوبت رسانی عمقی و طولانی مدت، ضد حساسیت و قرمزی، کند کردن روند پیری پوست، جلوگیری از ایجاد آکنه و حفاظت بالا از پوست در برابر اشعه های UV-A و UV-B می شود. این محصول دارای فرمولاسیون بسیار سبک می باشد.

بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب برای پوست های حساس

کرم ضد آفتاب رنگی بایودرما مدل Photoderm max با SPF50

این محصول از بهترین کرم های ضد آفتاب فرانسوی بافتی سبک و فرمولاسیون فاقد چربی دارد که بعد از استفاده هیچ گونه حس چربی روی پوست به وجود نمی آورد. این ضد آفتاب فیلترهای حفاظتی بسیار قوی ای دارد و از پوست در برابر اشعه های مضر UVA و UVB به خوبی محافظت می کند. این ضد آفتاب به دلیل قدرت حفاظتی بالا، علاوه بر مصرف روزانه، انتخابی ایده آل برای محافظت از پوست در برابر تابش شدید آفتاب در کوهنوردی یا طبیعت گردی می باشد و به عنوان پایه آرایش نیز قابل استفاده است. این محصول در برابر آب مقاوم است و چند ساعت بعد از استفاده باعث براق شدن پوست نمی شود. همچنین این ضد آفتاب فاقد رایحه و پارابن است و برای پوست های چرب و پوست های حساس بسیار مناسب می باشد.

بهترین کرم های ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب برای پوست های مختلط

کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک مدل Sunogen2 با SPF50

این محصول ایرانی فاقد روغن های معدنی، تری گلیسرید و ترکیبات چرب کومدون‌ زا است که سبب بسته شدن منافذ پوستی و بروز جوش‌ های صورت می‌ شود. استفاده از امولسیون کننده‌ ی پیشرفته در این فرآورده سبب پایداری آن در برابر تجزیه نوری، تعریق و شستشو با آب معمولی یا به هنگام انجام فعالیت‌ های ورزشی شده است. این کرم دارای ساختاری سبک است و بر روی پوست حالت چرب و براق ایجاد نمی کند و حتی باعث مات شدن پوست هم می‌ شود. این کرم دارای ترکیباتی با خواص ضد التهاب، روشن کننده و مرطوب کننده و همینطور ویتامین‌های E وC است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌ کنند.

بهترین کرم های ضد آفتاب

منبع: nbcnews

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا