گوناگون

بهره‌برداری از مرتفع‌ترین سورتمه شمال کشور در آینده نزدیک

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی بخش خصوصی در دهکده توریستی و گردشگری تله کابین حیران بندر آستارا خبر داد.

رضا علیزاده در جریان بازدید از دهکده گردشگری حیران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، خاطرنشان کرد: تاکنون دو فاز تله کابین و کارتینگ این دهکده به بهره برداری رسیده است و در آینده نزدیک مرتفع ترین سورتمه شمال کشور، مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی و سایر مجموعه‌ها در این دهکده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری آزمایشی بخش‌های مختلف این پروژه از قبیل شهربازی سرپوشیده و سینمای 8 بعدی، ادامه داد: درصدد هستیم با افتتاح این مجموعه‌ها، نشاط و تنوع در دهستان حیران و شهرستان آستارا ایجاد شود.

علیزاده از پیگیری ایجاد جاذبه‌های گردشگری بیشتر جهت افزایش مدت زمان ماندگاری مسافر در استان سخن گفت و تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل این دهکده، خدمات مورد انتظار گردشگران به معنای واقعی در غربی ترین نقطه استان گیلان ارایه شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و هیأت همراه در این سفر از بخش های مختلف این دهکده بازدید کردند و از نزدیک از میزان پیشرفت ساخت سورتمه، هتل و رستوران‌های آن آگاهی یافتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا