گوناگون

بهره گیری از خردجمعی و اعتدال در امور زمینه ساز توسعه یافتگی است

81224916 5801790

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا تاجگردون پنجشنبه شب درآیین ضیافت افطاری در جمع اهالی ورزش ،هنر و اصحاب رسانه گچساران افزود: بهره گیری از مشورت و دوری از تعصبات و احساسات در انجام صحیح کارها نقش سازنده ای در کسب موفقیت دارد.

وی تصریح کرد:راه اندازی تشکل های مردم نهاد در این رهگذر می تواند یازیگر مردم و مسوولان برای رسیدن به اهداف مختلف باشد.

وی با بیان این نکته که نخستین خانه هنرمندان و ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در گچساران راه اندازی شده ابرازامیدواری کرد: این مرکز فرهنگی بتواند گرهگشای مشکلات این دو قشر تلاشگر باشد.

تاجگردون گفت:هنرمندان ، اصحاب رسانه و قلم با شناخت مسیر صحیح و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف نقش اثرگذاری در اصلاح سبک زندگی مردم و در نهایت توسعه و سربلندی ایران اسلامی دارند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت های ایجاد شده در جام های جهانی فوتبال و والیبال در روزهای اخیر تصریح کرد: ورزشکاران با پرورش جسم می توانند الگوهای جوانمردی و شجاعت را در جامعه پررنگ تر کنند.

تاجگردون ابراز داشت: مسوولان با تقویت روح آزاداندیشی در هنرمندان، اهالی قلم و رسانه و ورزشکاران می توانند نقش عمده ای در اصلاح الگوهای فرهنگی جامعه داشته باشند.

در این آیین که با شرکت شمار زیادی از هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه در باشگاه فرهنگیان شهر دوگنبدان برگزار شد،از تلاش های دو پیشکوت ورزش و هنر اسماعیل پتاهپوری (ورزش) و حسن بهرامی برای اعتلای فرهنگ ورزش و هنر قدردانی شد.

8143/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا